NF i morgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

Levi&LilysMor

Så blev det endelig min tur til at komme til NF og glæder mig utroligt meget til at se den lille, det er min første gang så det bliver noget helt specielt, når det er min lille jeg får at se denne gang på billeder  Skal derop kl 08.15 så det bliver dejligt at stå op til i morgen tidlig, kan godt mærke jeg er noget nervøs for NF, så dagen idag har bare at gå hurtigt. skal også i badeland, så forhåbentligt kommer mine tanker væk fra NF i morgen...

Håber det hele går godt, og vi får lov at se en hoppende bebs i morgen

11+3 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Kofoed.

Held og lykke med i morgen. Det bliver jo helt spændende.

Jeg kunne ikke sove natten op til NF, håber da du kan

Anmeld

20. marts 2011

Levi&LilysMor

Har på fornemmelsen af at det bliver en svær nat, men mon ikke jeg bliver lidt træt efter svømningen idag

Og mange tak

Anmeld

20. marts 2011

Kofoed.

Tuttelut89 skriver:

Har på fornemmelsen af at det bliver en svær nat, men mon ikke jeg bliver lidt træt efter svømningen idag

Og mange tak

Det vil jeg da håbe men det bliver sikkert en rigtig dejlig dag.

Anmeld

20. marts 2011

Levi&LilysMor

Det bliver helt sikkert en af de bedste dage

Anmeld

20. marts 2011

Annette A

Hej 

Ja det er noget man både glæder sig til og bider negle over. Det er skønt at skulle se den lille, men man er jo altid lidt nervøs for hvad der kommer til at ske. De bedste ønsker til dig i morgen og håber du får sovet nogenlunde i nat.

Anmeld

20. marts 2011

Levi&LilysMor

Tak  Regner heller ikke med andet end godt. for har aldrig haft det skidt eller blødt så... mon ikke den hopper lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.