Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Valkyrien skriver: Tjekker lige.. Er jo ikke derinde hver dag længere..
Tjekker lige.. Er jo ikke derinde hver dag længere..
Næh.. Det har jeg ikke?!
Hmm. Jeg prøver altså lige at rykke hende en gang.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rigtig fine kager!
Sally.
wau, jeg ville også helt vildt gerne se kagen samlet.. fede farver og fed måde at lægge marcipanen på.
og som de andre siger, så er din Tigerdyr godt nok fin.
Valkyrien skriver: Næh.. Det har jeg ikke?! Hmm. Jeg prøver altså lige at rykke hende en gang.
det har jeg gjort og det har jeg ikke fået en pind ud af, hun har ikke en gang svaret mig tilbage!!!
maggie3 skriver: Rigtig fine kager! Sally.
mange tusinde tak skal du have
muzen skriver: det har jeg gjort og det har jeg ikke fået en pind ud af, hun har ikke en gang svaret mig tilbage!!!
det skal i nok få lov til, er blevet lovede billeder når de kommer fra fotografen har hun sagt. så skal jeg nok smidde billedet ind
Dot D skriver: Den kan i hvert fald kun se godt ud samlet, når den usamlet er sååå fin Jeg tror det stativ, du bruger, er magen til et, jeg får fingrene i midt på ugen. Er det nemt at brug?
Den kan i hvert fald kun se godt ud samlet, når den usamlet er sååå fin Jeg tror det stativ, du bruger, er magen til et, jeg får fingrene i midt på ugen. Er det nemt at brug?
ej har lige fået en skøn mail med tak for den super fine kage. og i mailen stod der også at jeg ville få tilsendt et billede når billderne kom fra fotografen :-D uha jeg glæder mig til at se det
muzen skriver: ej har lige fået en skøn mail med tak for den super fine kage. og i mailen stod der også at jeg ville få tilsendt et billede når billderne kom fra fotografen :-D uha jeg glæder mig til at se det
Det glæder jeg mig også til at se Altid dejligt med god tilbagemelding
Dot D skriver: Det glæder jeg mig også til at se Altid dejligt med god tilbagemelding
ja det er vildt dejligt, sad helt med tåre i øjnene da jeg læste hvad hun have skrevet
Wauw.......
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128