Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg går jo hjemme på barsel, og det ville være så hyggeligt at sysle lidt med at sy betræk til sofapuderne og andre 'nemme' små ting. Men har ikke brugt en symaskine i mange år- og har aldrig selv trådet dem... Så, sypiger og sydamer, evt symænd- kan man lærer en 'gammel' hund at sidde?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kan man helt sikkert, når først du har lært det så glemmer du det aldrig igen Kender du ikke en der kan tråde maskinen du skal bare se det en gang så er jeg sikker på du kan.
Jeg vil sige, at det er ikke maskinen der er svær at lære, men teknikken omkring det at sy :-)
Dusty skriver: Jeg går jo hjemme på barsel, og det ville være så hyggeligt at sysle lidt med at sy betræk til sofapuderne og andre 'nemme' små ting. Men har ikke brugt en symaskine i mange år- og har aldrig selv trådet dem... Så, sypiger og sydamer, evt symænd- kan man lærer en 'gammel' hund at sidde?
Jeg har min symaskine til salg... se evt. annoncen herinde under salg af diverse... Maskinen er brugt 3-4 gange så står som ny med original æske
Fines mor skriver: Jeg vil sige, at det er ikke maskinen der er svær at lære, men teknikken omkring det at sy :-)
I mine 'unge' dage da jeg var 16-17 år syede jeg både bluser, gardiner og tasker.. Men lige det at tråde maskinerne fik jeg nogle andre til
Du har syet før, så kan du også nu... Trådning kan du også snildt lære, ellers er det for det meste tegnet på maskinen, og ellers står det i brugsforvirringen Start ud med noget nemt, og når du syntes det er for nemt udfordre du bare dig selv
VIPpigen skriver: Du har syet før, så kan du også nu... Trådning kan du også snildt lære, ellers er det for det meste tegnet på maskinen, og ellers står det i brugsforvirringen Start ud med noget nemt, og når du syntes det er for nemt udfordre du bare dig selv
Hihi Så tror jeg næstem godt jeg tør kaste mig ud i det..
twinboys skriver: Jeg har min symaskine til salg... se evt. annoncen herinde under salg af diverse... Maskinen er brugt 3-4 gange så står som ny med original æske
Det vil jeg lige kigge på senere så
Dusty skriver: Hihi Så tror jeg næstem godt jeg tør kaste mig ud i det..
Selvfølgelig tør du det... Det er bare at springe... Og det er så fedt at sidde med det færdige resultat bagefter
Dusty skriver: Det vil jeg lige kigge på senere så
Jamen helt ok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128