Hvad sker det lige ??? AB hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2011

bullerbassen

Silas har AB og igår var vi ude og nyde det gode vejr

Vi var ude og lege og formiddag ( 1 times tid ) - Og igen om eftermiddagen. Han fik for første gang lov at sove ude i sin barnevogn ( da der var 10 + G )

Men alligevel gik det galt, i nat har han hostet & grædt hver minut. Og jeg måtte op & sidde med ham et stykke tid. Nu gik det lige så godt med at sove om natten.

Bliver han så påvirket at at være ude. Han havde selvfølgelig flyverdragt på som han plejer, da han jo ikke er så stor ( 16 mdr ) Og helt kan holde varmen endnu uden.

Hvad er det der sker med de lunger, siden han ikke kan være ude ??? Syntes det er helt vild, nu hoster & hoster han hele tiden.

Håber der sidder nogle derude med en lille smule mere viden om AB.

På forfånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

signe.

Har han noget med lungerne i forvejen? min søn er født for tidligt, har BPD(stive lunger) og astmatisk bronkitis, og der er meget vejr han ikke kan være ude i, selvom der er plus grader og solskin.. så begynder han at snotte og hoste... kan det være sådan noget måske? astamtisk bronkitis rammer jo desværre manghe børn

Anmeld

20. marts 2011

signe.

åhhh gud hvad sker der for at jeg ikke havde læst at han HAR AB -undskyld! men kan kun skrive under på at min søn reagere akkurat ligesådan han hoster og hoster, ingen feber eller videre ubehag bare hosten, og det er så synd for ham.. hasse er aldrig ude i regn/fugtigt/diset/tåget eller når temperaturen er under 6-7 + grader... det holder det lidt i skak..

Anmeld

20. marts 2011

bullerbassen

Ja han har AB og får maske hver dag ( porta neb ) men syntes jo det helt vild han reagere så voldsomt - der var jo 10 + g igår.

Og den er bare helt galt idag - han hoster hoster hoster. Og inat vågnede han hver 5 min og græd og hostede.

Kan høre Hasse også reagere meget på det - Det er jo ikke så meget de kan være ude i denne tid så  Silas elsker det og bliver så sur når de store daffer afsted

Anmeld

20. marts 2011

Henri84

Hmmm kan han reagere på pollen?? Det er jo begyndt at komme nu.. Elias reagerer som hovedregel på fugtigt vejr og minusgrader... Vi har afprøvet allergimedicin uden virkning..
Kan ikke huske det, men får han singulair? Ellers kunne det måske være en idé at snakke med lægen om det

Anmeld

20. marts 2011

bullerbassen

Henri84 skriver:

Hmmm kan han reagere på pollen?? Det er jo begyndt at komme nu.. Elias reagerer som hovedregel på fugtigt vejr og minusgrader... Vi har afprøvet allergimedicin uden virkning..
Kan ikke huske det, men får han singulair? Ellers kunne det måske være en idé at snakke med lægen om det

Han har fået taget bloprøver & han skulle ikke være allergisk.

Men vi har kunne mærke, at han reagere, når vi har været ude i frost vejr. Så hoster han rigtig meget. Det der overrasker mig er at igår var der jo + 10 g , så troede det var ok. Men skal da lige love for den er gal i dag. Han hoster hoster & temmelig slatten.

Nej han får ikke singulair, vi har prøvet i pulver form men der var ikke den store effekt.

Tænker bare hvad er det der sker siden han reagere så voldsomt. Altså i lungerne ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.