30+ klubben...jer voksne kvinder...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

eElak

Eva. skriver:

Åhhh....øv, du ville da berige denne klub... men hvad med at få et guldkort...

Giver du?? 

Ved godt det ikke koster alverden, men indtil jeg har fået job efter uddannelse, så er sådan noget som fornøjelser ikke tilladt i mit liv... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Aves.

KaLee skriver:

Giver du?? 

Ved godt det ikke koster alverden, men indtil jeg har fået job efter uddannelse, så er sådan noget som fornøjelser ikke tilladt i mit liv... 

hihi...så er vi ikek vigtige nok... og nej, nu har jeg lige søgt ind på endnu en udd. så der går vidst lidt inden Eva giver...

Anmeld

20. marts 2011

eElak

Eva. skriver:

hihi...så er vi ikek vigtige nok... og nej, nu har jeg lige søgt ind på endnu en udd. så der går vidst lidt inden Eva giver...

Du kan bare ikke få nok af de eksamer der!! 

Er der ikke noget med at man så vidt muligt skal benægte at man nærmer sig 30erne, indtil det er uundgåeligt? Jeg har da hørt om flere kvinder som er 29 år mange år i træk 

Så nytter det jo ikke at jeg fiser ind i en 30+ klub, når jeg ikke har passeret den famøse grænse 

Anmeld

20. marts 2011

Aves.

KaLee skriver:

Du kan bare ikke få nok af de eksamer der!! 

Er der ikke noget med at man så vidt muligt skal benægte at man nærmer sig 30erne, indtil det er uundgåeligt? Jeg har da hørt om flere kvinder som er 29 år mange år i træk 

Så nytter det jo ikke at jeg fiser ind i en 30+ klub, når jeg ikke har passeret den famøse grænse 

Jeg er stadig 29...altid..

Jeg har fået nok af eksamener...tak..

Anmeld

20. marts 2011

Aves.

Så er alle ikke plusmedlemmer slettet....men kom endelig ind igen hvis I bliver plusmedlemmer...så kan I skrive med, lidt trist at være medlem og ikke kunne skrive..

Anmeld

20. marts 2011

Nemesis

er over de 30 men ikke plusmedlem...:-)

Anmeld

20. marts 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

er over de 30 men ikke plusmedlem...:-)

øvøvøvøvøvøv...øvvvv...bare så surt at jer der ikke er plus ikke kan skrive med...kan det mon ikke laves om....

Anmeld

20. marts 2011

NoName

Albertesmor skriver:

Nej det behøver man ikke være kom endelig ind

Man skal være plus for at skrive i de oprettede debatter i klubberne.

Anmeld

20. marts 2011

Aves.

noname skriver:

Man skal være plus for at skrive i de oprettede debatter i klubberne.

Ja...så er der ikke meget ved en debat...når ikke man kan skrive.. også ærgerligt at det kun er plus der kan det..

Anmeld

20. marts 2011

Clisolka

Jamen så må jeg ind i klubben om et par dage, når Henrik har registreret at jeg har betalt  Jeg er i de voksnes klub med 32 år på ballerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.