Jeg er gravid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Miia90

TILLYKKE

Vi venter vores første barn, termin d. 12 nov

Mia 6+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

Mor Christa

Ihhhh! Tillykke! Hvor er det stort og hvor må du være super SUPER glad idag! !!! hvordan tog kæresten det så ? er han lige så super lykkelig som du er ?

Anmeld

20. marts 2011

mullesmith2

Tillykke med den gode nyhed, hvor er det lykkeligt  Glæder mig til jeg skal have en mere om desværre først 4-5år.

Anmeld

20. marts 2011

MinWilliam

Stort tillykke hvor er det dejligt for jer

Anmeld

20. marts 2011

Isabella_mor

babyMark skriver:

Jubiii. Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid. Vi har en dreng på 20 mdr. Er så glad og kan samtidig ikke helt fatte det. Men havde godt nok en mistanke for har allerede haft mere kvalme end i hele sidste graviditet. Kan regne mig frem til at jeg får termin omkring 25. November. Hvem skal ellers have barn til november af jer herinde? Sidste gang fik jeg en meget svær svangerskabsforgiftning, så krydser fingre for at jeg slipper for det denne gang. Ha en god dag allesammen!

Tillykke og dejligt at du er glad for det...

Anmeld

22. marts 2011

babyMark

Til Miia90: Til lykke til dig også  Det er jo endnu mere spændende, når det er første gang! Du kan godt glæde dig. Det bliver spændende hvem af os, der føder først denne gang. Jeg fik AKS sidste gang, så er spændt på om jeg kan føde normalt denne gang. Og måske bliver jeg sat igang et par uger før termin, så spændende hvem af os, der kommer først!

Til MissChrista: narh kæresten tog det meget køligt - sådan nærmest ingen reaktion, men det skal lige siges at han havde været oppe siden kl. 4.30, fordi vores søn synes at dagen skulle starte der plus at han har helt vildt ondt i ryggen for tiden, så tror simpelthen ikke lige han kunne rumme det. Første gang kunne han slet ikke forholde sig til det - heller ikke til den første scanning, men da først lille Mark var kommet til verden var han pavestolt og ikke til at skyde igennem. Og idag er han bare så glad for sin søn. Her til morgen sagde han lige: Kan man ikke få den ud som en 2-årig i stedet? Kan godt forstå ham - der er det jo meget sjovere for ham...men jeg glæder mig nu til barsel, amning, det helt første tætte - spæde og babyduften og lydene og det at se et helt nyt lille liv starte og følge de fantastiske skridt fremad....

Anmeld

22. marts 2011

Aprilmor11

babyMark skriver:

Jubiii. Jeg har lige fundet ud af at jeg er gravid. Vi har en dreng på 20 mdr. Er så glad og kan samtidig ikke helt fatte det. Men havde godt nok en mistanke for har allerede haft mere kvalme end i hele sidste graviditet. Kan regne mig frem til at jeg får termin omkring 25. November. Hvem skal ellers have barn til november af jer herinde? Sidste gang fik jeg en meget svær svangerskabsforgiftning, så krydser fingre for at jeg slipper for det denne gang. Ha en god dag allesammen!

Stooort tillykke med den lille spire

Og krydser fingre for at der ikke kommer komplikationer denne gang  

Anmeld

23. marts 2011

babyMark

Tak skal du ha. Og held og lykke til dig. Det er jo lige om lidt

Anmeld

23. marts 2011

mulle7430

tillykke

Anmeld

23. marts 2011

Jemion

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.