hvad skal jeg gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

merle2010

min datter har haft diare i 14 dage og opkast har de sidste 3 dage haft meget høj feber og har her til aften 40,2 i feber.. var til lægen med hende igår, han sagde hun havde en virus i halsen og vi fik taget en afføringsprøve på hende... har lige ringet til vagtlægen som sagde at jeg bare skulle give hende en panodil hun er helt slap, brændene varm og vender det hvide ud af øjnene.. jeg er simpelthen i syv sind... hvorfor fanden vil de ikke gøre noget når pigebarnet er så syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Sasja77

Altså det kan godt være at jeg er pylret men hvis min datter vendte det hvide ud ad øjnene var jeg taget på skadestuen hvis ikke vagtlægen vil tage det seriøst!!! Det er ikke acceptabelt at en læge siger sådan over telefonen uden at have hende til undersøgelse. Hvor gammel er hun om jeg må spørge?

Anmeld

19. marts 2011

SussieThyssen

merle2010 skriver:

min datter har haft diare i 14 dage og opkast har de sidste 3 dage haft meget høj feber og har her til aften 40,2 i feber.. var til lægen med hende igår, han sagde hun havde en virus i halsen og vi fik taget en afføringsprøve på hende... har lige ringet til vagtlægen som sagde at jeg bare skulle give hende en panodil hun er helt slap, brændene varm og vender det hvide ud af øjnene.. jeg er simpelthen i syv sind... hvorfor fanden vil de ikke gøre noget når pigebarnet er så syg

Tag på skadestuen med hende.
Det ville jeg gøre.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. marts 2011

merle2010

Sasja77 skriver:

Altså det kan godt være at jeg er pylret men hvis min datter vendte det hvide ud ad øjnene var jeg taget på skadestuen hvis ikke vagtlægen vil tage det seriøst!!! Det er ikke acceptabelt at en læge siger sådan over telefonen uden at have hende til undersøgelse. Hvor gammel er hun om jeg må spørge?

hun er kun 10 mdr det er osse derfor jeg synes det er så mærkeligt at de ikke tager det seriøst.. hun sover nu, men har osse giet hende en panodil, for at feberen kunne falde lidt..

Anmeld

19. marts 2011

merle2010

SussieThyssen skriver:

Tag på skadestuen med hende.
Det ville jeg gøre.

Kærligst
Sussie

det tror jeg osse at jeg gør

Anmeld

20. marts 2011

Sasja77

Tag på skadestuen....hvor længe er det siden at du gav panodil? Lægerne vil helst ikke have at børn er påvirket af det når de kommer men så længe du kan fortælle både temp. Før og efter panodil og væremåden på dit barn før og efter ville jeg bare se at komme afsted! Hellere en gang for meget end for lidt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.