Skal jeg møde ham eller lade det ligge???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg oprettede for nylig en profil på en datingside og fik rigtig mange henvendelser - der var dog ingen der sagde mig noget som helst.... (Ja jeg er nok blevet kræsen med alderen)

Det værste ved de sider er at man bare sidder og GROVsorterer, så er den enes næse skæv, så virker de lidt for kække, så er de for veltrenede/ for fede/  og for ditten og datten.

Så var der et profilbillede af en fyr der poppede op og hans blik fortalte mig bare så meget og vækkede min nysgerrighed. Vi har skrevet i et pr uger og han virker vildt sød MEN (selvfølgelig er der er men) han bor 4 timers kørsel fra mig så jeg er virkelig kommet i tvivl om det er dét værd, at møde ham??

Sæt vi mødes og der i virkeligheden bare er den der tiltrækning? Så får man jo lyst til, at lære hinanden bedre at kende hvilket jo er komplet urealtistik pga. afstanden. Jeg er ikke flytbar og det er han heller ikke da han har en datter som han gerne vil være tæt på - hvilket jeg iøvrigt 100% forstår.

Skal jeg droppe kontakten eller? Hvad ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Mor til Mike

Tag chancen, så du ikke fortryder det senere.

Hvis du virkelig mærker at det føles rigtig at møde ham, så skrid på afstanden, det kan i finde ud af bagefter, det kan jo være det sikkert ikke er noget alligevel. Men hvis det så er, og du gik glip af den chance, ville det være forfærdeligt! synes du skulle go for it!

Håber du finder ud af det, held og lykke i hvert fald :-)

Anmeld

19. marts 2011

Aves.

Jeg ville ikke mødes...jeg synes afstanden er svær...komplicerer det virkelig...men tja...kan du lade være?

Og ja, det dating på nettet, det kan jeg bare heller ikke finde ud af..

Anmeld

19. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg oprettede for nylig en profil på en datingside og fik rigtig mange henvendelser - der var dog ingen der sagde mig noget som helst.... (Ja jeg er nok blevet kræsen med alderen)

Det værste ved de sider er at man bare sidder og GROVsorterer, så er den enes næse skæv, så virker de lidt for kække, så er de for veltrenede/ for fede/  og for ditten og datten.

Så var der et profilbillede af en fyr der poppede op og hans blik fortalte mig bare så meget og vækkede min nysgerrighed. Vi har skrevet i et pr uger og han virker vildt sød MEN (selvfølgelig er der er men) han bor 4 timers kørsel fra mig så jeg er virkelig kommet i tvivl om det er dét værd, at møde ham??

Sæt vi mødes og der i virkeligheden bare er den der tiltrækning? Så får man jo lyst til, at lære hinanden bedre at kende hvilket jo er komplet urealtistik pga. afstanden. Jeg er ikke flytbar og det er han heller ikke da han har en datter som han gerne vil være tæt på - hvilket jeg iøvrigt 100% forstår.

Jeg vil mene at du skal møde ham...ellers vil du have den der lille irriterende hale, der vifter pga noget uafgjort..og tænk nu hvis det VAR Mr. Right, så vil jeg til hver en tid påstå at forhindringer er til for at overvindes

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. marts 2011

Senia

SussieThyssen skriver:

Jeg vil mene at du skal møde ham...ellers vil du have den der lille irriterende hale, der vifter pga noget uafgjort..og tænk nu hvis det VAR Mr. Right, så vil jeg til hver en tid påstå at forhindringer er til for at overvindes

Kærligst
Sussie

Enig med Sussie..

Du vil med stor sansynlighed ærge dig gul og blå over ikke at have mødt ham, for tænk nu hvis....

Så spring ud i det. Når den rigtige kommer er det utroligt hvad man er villig til for at få det hele til at lykkes

Anmeld

20. marts 2011

Lunae

Anonym skriver:

Jeg ville gå for det! Hvis du føler, at han kunne være noget, så er du sgu nødt til at afprøve det! Jeg tror du fortryder, hvis du lader være! Og mon ikke at i kunne finde ud af det hele, hvis han var den perfekte fyr for dig!?

Go for it Girl!!

Anmeld

20. marts 2011

Carina1977

Hvis ingen af jer er flytbare, så ville jeg ikke mødes med ham, hvis jeg var dig  medmindre I altså ville have det fint med aldrig at komme til at bo sammen. men mærk efter inde i dig selv....hvad er det rigtige for dig?

Anmeld

20. marts 2011

eElak

Møøøød ham.... 

Som Sussie og flere siger, så vil du ærge dig over at du aldrig tog chancen, hvis du ikke møder ham... 
Jeg har i mine unge dage præsteret at møde en fra Belgien jeg skrev sammen med, da han tilfældigt var i DK - og der var det om at springe til, for ellers ville jeg også ærge mig...  

Dog skal du også have i baghovedet - i hvert fald hvis det så kan føre til noget - hvordan det er med flytbarheden... Er nogle af jer flytbare?

Af samme grund, når jeg en sen aften foretager en "Søgning" på netsites, der vælger jeg kun at tjekke dem ud, som der er en times transporttid til. derudover så er jeg MEGET glad for at bo her hvor jeg gør, og min søns far bor tæt på, så det vil jeg jo helst ikke af med... Både for min søns skyld, men så sandelig også min egen,..  

Anmeld

20. marts 2011

twinny

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

helt enig...

tag chancen...

Anmeld

20. marts 2011

Kay

helere fortryde det du gjorde, end det du aldrig fik gjort....  

det orsøger jeg at leve efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.