sengevædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

HelleBelle

min søn på 7år tisser desværre stadig i sengen, han får piller for det men de virker ikke til at hjælpe.

Jeg mener at have hørt eller læst at det kan hjælpe at vi holder ham sukkerfri, er der nogen der ved om der er noget om snakken?

Syns ikke rigtig jeg kan finde noget på nettet om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

britt

hmm ikke lige det men har hørt meget godt om zone terapi det skulle kunne hjælpe, måske en løsning

Anmeld

19. marts 2011

B&J

er ked af det på din søns vejne gjorde det selv til jeg var 11år jeg prøvede også alle midler og intet hjalp ind til vi fandt ud af hvad problemet var og det var psysisk (staves) hos mig omkring min desværre...

men han får ikke vand inden han skal i seng? og har i prøvet ved godt det ikke er så sjovt men inden i går iseng vække ham og få ham ud af tisse i har sikkert prøvet det

Anmeld

19. marts 2011

PinkLadybug

Hej..

Vil da lige tillade mig at svare på dit indlæg..

Jeg havde selv problemer med sengevædning indtil jeg var 12 år, lidt pinligt for mig at indrømme idag(Jeg er 17 år nu).

Har i prøvet et vådliggerlagen?(altså sådan et hvor der er et ringeapperat der vækker barnet, bare der kommer den mindste dråbe på det?)...

De fleste vokser sig fra det inden de kommer op i teenage årene, men det er self stadig irreterende, både for barnet og de voksne!..

Håber du kunne bruge det til noget, du kan altid spørge hvis der er mere du vil vide..

Annika

Anmeld

19. marts 2011

pussepige

Min dreng på 8 år tisser også i sengen indimellem.. Jeg tror desværre det er psykisk hva angår ham, men ved det ikke med sikkerhed... Vi får ham til at gå på wc inden han skal ind og sove og så drikker han ikke så meget op til at han skal i seng..

Anmeld

19. marts 2011

kamtok

HelleBelle skriver:

min søn på 7år tisser desværre stadig i sengen, han får piller for det men de virker ikke til at hjælpe.

Jeg mener at have hørt eller læst at det kan hjælpe at vi holder ham sukkerfri, er der nogen der ved om der er noget om snakken?

Kan man ligefrem få piller til at afhjælp tis i sengen?

Jeg var selv en der tissede i sengen, og det blev "kureret" ved at jeg blev vækket af mine forældre hver nat på et bestemt tidspunkt og så hjalp de mig på toilettet (mens jeg stadig halvsov). Efterhånden begyndte jeg at vågne selv og gå på toilettet.

Anmeld

19. marts 2011

Musen85

HelleBelle skriver:

Hej.

Ikke lige så tit jeg nævner det, (pinligt) men jeg var havde selv det problem inden jeg var 12.. Vi prøvede "tisselagener" med en alarm i, næsespray, omlægning af kost, ikke at drikke før jeg skulle i seng og ikke måtte drikke sodavand overhoved, at blive vækket midt nat for at skulle stå op og tisse. og lige lidt hjalp det. Så prøvede vi Zoneterapi.. GULD!! Jeg var til 3-4 behandlinger, og så gik det i sig selv Så det vil klart være en anbefaling herfra!

Anmeld

20. marts 2011

pernille.23

jeg tissede også i sengen.. vi prøvede også alt, tror jeg var omkring 6-7 år, da jeg fik nogle piller, men de virkede ikk.. men prøvede dem så igen, da jeg var omkring 11 år, og efter kort tid, begyndte de langsomt at virke, så begyndte at have tørre nætter, og dem kom der så flere og flere af indtil at jeg ikke tissede i sengen mere..

men jeg har fået afvide at det var fordi at der var et enzym, eller noget, som jeg ikk producerede..

så jeg ikk registeret  når jeg skulle tisse om natten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.