kan man ikke oprette gratis på dba.dk mere ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.030 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Pia.

før hen havde man det der hed blå annonce eller konto...

har man ikke det mere... jeg har været flittig bruger af DBA.dk og har solgt meget der igennem - her til aften skulle jeg oprette en annonce med mine unger - og det kostede 299,- WHATTTT !!!

det fatter jeg ikke, det er ikke mere end et par uger siden jeg solgte et par burer der inde - med gratis annonce...

nogen der ved hvorfor ?

Knus Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

nvm

jo sagtens har lige gjort det igår

Anmeld

19. marts 2011

quar20

Pia. skriver:

har man ikke det mere... jeg har været flittig bruger af DBA.dk og har solgt meget der igennem - her til aften skulle jeg oprette en annonce med mine unger - og det kostede 299,- WHATTTT !!!

det fatter jeg ikke, det er ikke mere end et par uger siden jeg solgte et par burer der inde - med gratis annonce...

nogen der ved hvorfor ?

Knus Pia.

Sku du oprette en annonce med dine unger?

Anmeld

19. marts 2011

Frøken J.

Pia. skriver:

nogen der ved hvorfor ?

Knus Pia.

Er du kommet til at oprette den som erhverv? Jeg lavede samme fejl forleden. På allerførste side..

Anmeld

19. marts 2011

slettet_7530

quar20 skriver:

den undrede jeg mig også over, har også tit haft lyst til at sætte mine unger til salg men dog aldrig gjort alvor af det

Anmeld

19. marts 2011

Shoppingmor

Pia. skriver:

nogen der ved hvorfor ?

Knus Pia.

Måske er du kommet til at vælge en masse ekstra funktioner, såsom fed skrift, overskrift etc. ???

En standard annonce med billede på er nemlig gratis at oprette...vi har selv en håndfuld liggende p.t.

Anmeld

19. marts 2011

quar20

Albertesmor skriver:

den undrede jeg mig også over, har også tit haft lyst til at sætte mine unger til salg men dog aldrig gjort alvor af det

hahah griner

Amen ku ikke lade vær med at kommenterer det.. Og hvis det kostede 300kr Amen altså

Anmeld

19. marts 2011

Pia.

quar20 skriver:

ha ha ha - det gik lidt stærkt... mine KANIN - unger... ha ha ha...

Anmeld

19. marts 2011

Pia.

Secrets skriver:

Er du kommet til at oprette den som erhverv? Jeg lavede samme fejl forleden. På allerførste side..

nej syntes jeg tjekkede det hele... nå men så må jeg jo prøve igen... hmm... er sikker på jeg gjorde det rigtigt..

Anmeld

19. marts 2011

quar20

Pia. skriver:

ha ha ha - det gik lidt stærkt... mine KANIN - unger... ha ha ha...

hihihiihihi griner..  Ja jeg tænkte det nok men kunne simpelthen ikke lade vær med at kommenterer det

Hmm.. der er kommet nye regler omkring salg af dyr..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.