Afhøring ved politiet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Anonym trådstarter

Hvor langtid går der når man har været til afhøring ved politiet, og betjenten skal videre med sagen til en der er i en højer stilling for at finde ud af om det skal for retten..

Hvor langtid kan man forvente at der går før man hører noget fra dem om det skal i retten eller ej.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

twinny

Der gik en måned fra anmeldelse til jeg fik et brev om jeg ville få et mere brev om hvornår jeg skulle i retten. og der gik så halvandet år før jeg fik det brev...

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

Der gik en måned fra anmeldelse til jeg fik et brev om jeg ville få et mere brev om hvornår jeg skulle i retten. og der gik så halvandet år før jeg fik det brev...

Waw det var længe.. Nu det ikke mig selv der har være til afhøring jeg er bare nysgerrig. Men tænker bare lidt at man vel får af vide hvis de beslutter det ikke skal i retten.

Anmeld

19. marts 2011

twinny

Anonym skriver:

Waw det var længe.. Nu det ikke mig selv der har være til afhøring jeg er bare nysgerrig. Men tænker bare lidt at man vel får af vide hvis de beslutter det ikke skal i retten.

hvis man bliver anmeldt skal man vel i retten.... Men hvis de dropper sagen, sender de et brev.... Men man skal aldrig tro politiet har glemt det, de har bare travlt...

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

hvis man bliver anmeldt skal man vel i retten.... Men hvis de dropper sagen, sender de et brev.... Men man skal aldrig tro politiet har glemt det, de har bare travlt...

Det her er en lidt speciel sag..  Og den betjent som var der til afhøringen, skal videre med det til en overordnet som så skal tage stilling til om det skal for retten..

Anmeld

19. marts 2011

twinny

Anonym skriver:

Det her er en lidt speciel sag..  Og den betjent som var der til afhøringen, skal videre med det til en overordnet som så skal tage stilling til om det skal for retten..

ja, det skal alle betjente... Min onkel som er betjent, siger de skal alle melde det til deres overordnet og derefter tager han stilling til det.. nu kender jeg jo ikk sagen, men det kommer an på hvor slemt det er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.