+1,5 kilo i første trimester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Jeg har taget knap 5 kg på... 

Okay, tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Lolli

Anonym skriver:

Nu må vi se hvordan det ender! Har været overvægtig men tabt mig, og derfor er jeg meget obs på ikke at tage for meget på. Self. skal jeg tage det på man skal, så bebs har det godt, men det må helst ikke gå helt amok!

Det er forståeligt. Men det lyder som om du er fornuftigt nok, så selvfølgelig kommer baby til at have det godt.

Anmeld

19. marts 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Ja, man må jo forberede sig på de mere kvindelige former Jeg synes bare jeg er blevet mere rund i det, trods de kun +1,5 kilo. Fx mere fedt i ansigtet. Det er lidt svært at acceptere

Kunne det måske være at det kun er noget du selv ser? 

Jeg led af bulimi i teenageårene, så ved lidt om mad, fordeling af kropsfedt osv. Og ansigtet skulle være det sidste sted man tager på 

Kunne jeg slippe med en lille dobbelhage (elstra, haha), ville jeg dælme være glad. Har altid haft en rigtig pæn hud, men nu har jeg for første gang i mit liv fået bumser  Har bare lyst at tage en sæk over hovedet når jeg er sammen med andre mennesker... Suuuk 

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Kunne det måske være at det kun er noget du selv ser? 

Jeg led af bulimi i teenageårene, så ved lidt om mad, fordeling af kropsfedt osv. Og ansigtet skulle være det sidste sted man tager på 

Kunne jeg slippe med en lille dobbelhage (elstra, haha), ville jeg dælme være glad. Har altid haft en rigtig pæn hud, men nu har jeg for første gang i mit liv fået bumser  Har bare lyst at tage en sæk over hovedet når jeg er sammen med andre mennesker... Suuuk 

Nej, for min kæreste sagde forleden "Du plejer at være tyndere i ansigtet, går det ikke lidt stærkt?"  Måtte så sige, at jeg kun havde taget 1,5 kilo på

Åh hvor er det træls! Men trust me, jeg ved hvad du mener. Jeg bliver ved med at få bumser lige under næsen. Ved ikke lige hvad der sker for det! Men der er jo ikke meget man kan gøre desværre! Vi må tænke det er det værd!

Anmeld

19. marts 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Nej, for min kæreste sagde forleden "Du plejer at være tyndere i ansigtet, går det ikke lidt stærkt?"  Måtte så sige, at jeg kun havde taget 1,5 kilo på

Åh hvor er det træls! Men trust me, jeg ved hvad du mener. Jeg bliver ved med at få bumser lige under næsen. Ved ikke lige hvad der sker for det! Men der er jo ikke meget man kan gøre desværre! Vi må tænke det er det værd!

Kunne det være at han bare ser noget han gerne vil se? -trods den nederen måde at få det sagt på. Mænd er bare nogle kegler når det kommer til vi kvinders vægt (og generelt en hulens masse andre ting )

Mine bumser startede i panden (og har tilsyneladende slået rod), senere er de kommet omkring/under mundvigene. Træls! 

Men ja, vi må tro på at det er det værd - og at det forsvinder igen efter fødslen 

Anmeld

19. marts 2011

otlitrom

Tag du det helt roligt. Jeg synes det er fint, og det er jo ikke os allesammen der tager meget på i starten.. Det kan dog komme hurtigt i perioder, så er du advaret Jeg havde taget 1,5 kg på da jeg var omkring 20+0, men det har så sandelig taget revance senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.