Jeg er træt !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
0 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Na-Wi

Fuldstændig udkørt.. Har lige lyst til at tude lidt herinde

Vores søn er 15 måneder og han kører bare i det tempo der hedder 110 i timen fra han står op til han går i seng, han sidder meget sjælendt stille.. Jeg har aldrig prøvet at være alene med ham i en hel weekend, men det er jeg så i denne da kæresten er ude sammen med nogle venner og hygge sig .. Det er os helt iorden med mig, han har lige så meget brug for at komme ud og have det skønt som jeg har.. MEN 2 timer efter han var kørt af sted igår blev jeg ringet op af dagplejen som sagde at han lige havde overbrækket det hele 2 gange  så jeg måtte smutte fra skolen og tage hjem..

Jeg går i skole 1 time i tog fra hvor vi bor så måtte få svigermor til at hente ham, han har så mens han sov overbrækket hele sin barnevogn og efter han havde spist aftensmad kom alt os op derefter..  Jeg kan simpelthen ikke tåle opkast, jeg er typen der selv er ved at kaste op bare af at hører lyden af det.. Så det var bestemt ikke sjovt at skulle gøre alt det rent igen..

Jeg får så lagt ham i seng, og er virkelig hunde angst for at han kaster op igen mens han sover og evt bliver kvalt i det, så jeg har sovet inde på gulvet ved siden af ham i nat.. Drengen syntes så vi havde sovet nok kl 5:35 så op med os og igang med dagen..

I dag er jeg ikke meget værd, jeg er sååååhh træt og ser bare frem til at kæresten kommer hjem imorgen og kan tage lidt over..

Håber i alle har haft en bedre weekend end jeg har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.