øv øv øv flere der har syge børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

britt

Øv alså vores datter på 6 måneder er bare så syg, hun kaster alt op hvad hun får og har virkelig ilde lugtende dirre i lange baner, det er bare så øv for hende og hårdt for os, er der andre der også har børn syge for tiden. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Carina1977

britt skriver:

Øv alså vores datter på 6 måneder er bare så syg, hun kaster alt op hvad hun får og har virkelig ilde lugtende dirre i lange baner, det er bare så øv for hende og hårdt for os, er der andre der også har børn syge for tiden. ?

Åhh hvor er det synd for hende.....god bedring med hende

Jeg har godt hørt, at der er mange der har omgangssyge lige nu. Vi er heldigvis 7-9-13 sluppet for det. Jeg tror det er mindst 2 år siden vi havde sådan en omgang herhjemme. Men der er mange her i Ikast der ligger syge med det. I min søns klasse var der 3-4 stykker, der ikke var i skole i et par dage pga. det. Heldigvis fik Mark det ikke.

Anmeld

19. marts 2011

britt

tak. ja det er øv men det er bare så irreterende for det smitter bare rigtig meget, så håber vores 2 andre børn går fri og også os selv

Anmeld

19. marts 2011

matryoshka

britt skriver:

Ja, vores pige har også kastet op et par gange og har også diaré.. Iih, jeg håber det er væk i morgen! Har jeres pige været syg i flere dage? 

Anmeld

19. marts 2011

britt

ja det er andet døgn vi kører på nu, så håber virkelig at det slutter i morgen.  go bedring til jeres datter

Anmeld

19. marts 2011

MaliksMor

lille pus, god bedring til hende

Malik, er blevet snottede, og til morgenmaden og aftensmaden kastede han også op

Anmeld

19. marts 2011

spj

Min datter har også lige været syg med opkast og dårlig mave. Det tog en uge før hun var frisk igen. 3 dage efter hun var blevet syg fik jeg det også fik mine forældre det fordi de passede min datter en af dagene hvor jeg var syg. Min mand fik det så 5 dage efter mig.
Det var bare ikke sjovt og er ekstremt smitsomt. Vi fik det af fra nogle venner som var på besøg og deres dreng blev pludselig dårlig mens de var her.

Rigtig god bedring

Anmeld

19. marts 2011

britt

ej hvor træls, håber virkelig ikke det rammer resten af familien, vi spritter og spritter for at alle de bakterier ikke skal vrimle videre.

Anmeld

19. marts 2011

Kamulla

Ja.. omgangssygen har vi været over og 2 x 1½uges slem influenza/virus.. nu har vi gang i skolkopperne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.