Uhhh de har virkelig trukket tænder ud. Har ligget hele ugen med noget influenza-agtig noget og næsten 40 i feber
ALDRIG i mit liv har jeg været så syg før
. Kunne slet slet ikke overskue hvordan pokker jeg skulle få lavet de 3 kager til weekenden, men kunne heller ikke få mig selv til at aflyse så sent, for så kunne det være de stod uden kage til den store dag. Det kunne min samvittighed ikke bære!
Så det måtte laves i meget små etaper og med masser af pauser med ynk og selvmedlidenhed.
Her er hvad det blev til
Denne gang til en lille Elias. Indeholder lyse drømmekagebunde, hindbærmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
25 kuv.

Endnu en af de meget populære;-) Også denne var til Elias.
Indeholder chokoladebunde, jordbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
25 kuv.

Her en kage til lille Rosa som er lillesøster til en af mine skønne dagplejebørn. Havde fået et billede af hendes mor med en lille Rikki Tikki baby på en pude og så lå der en blomst på stilk som hun synes var fin og gerne ville have noget lignende på kagen:-) Det blev til denne kage som jeg personligt rigtig godt kan lide, så jeg håber de har det på samme måde:-)
Indeholder lyse bunde, hindbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant. (første gang jeg har prøvet at lave blomster på stilk)
30 kuv.

Alle mine kager kan ses på
http://michelles-droemmekage.blogspot.com/
Michelle
Anmeld