3 dåbskager fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.960 visninger
46 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Polkaprik

Uhhh de har virkelig trukket tænder ud. Har ligget hele ugen med noget influenza-agtig noget og næsten 40 i feber ALDRIG i mit liv har jeg været så syg før. Kunne slet slet ikke overskue hvordan pokker jeg skulle få lavet de 3 kager til weekenden, men kunne heller ikke få mig selv til at aflyse så sent,  for så kunne det være de stod uden kage til den store dag. Det kunne min samvittighed ikke bære!

Så det måtte laves i meget små etaper og med masser af pauser med ynk og selvmedlidenhed.

Her er hvad det blev til 

Denne gang til en lille Elias. Indeholder lyse drømmekagebunde, hindbærmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
25 kuv.

Endnu en af de meget populære;-) Også denne var til Elias.
Indeholder chokoladebunde, jordbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
25 kuv.

Her en kage til lille Rosa som er lillesøster til en af mine skønne dagplejebørn. Havde fået et billede af hendes mor med en lille Rikki Tikki baby på en pude og så lå der en blomst på stilk som hun synes var fin og gerne ville have noget lignende på kagen:-) Det blev til denne kage som jeg personligt rigtig godt kan lide, så jeg håber de har det på samme måde:-)
Indeholder lyse bunde, hindbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant. (første gang jeg har prøvet at lave blomster på stilk)
30 kuv.

Alle mine kager kan ses på 

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Zafir

Nai. Rasmus klump!

Anmeld

19. marts 2011

Kruse90

waw hvor er de godt nok flotte

Anmeld

19. marts 2011

mulle7430

Polkaprik skriver:

Uhhh de har virkelig trukket tænder ud. Har ligget hele ugen med noget influenza-agtig noget og næsten 40 i feber ALDRIG i mit liv har jeg været så syg før. Kunne slet slet ikke overskue hvordan pokker jeg skulle få lavet de 3 kager til weekenden, men kunne heller ikke få mig selv til at aflyse så sent,  for så kunne det være de stod uden kage til den store dag. Det kunne min samvittighed ikke bære!

Så det måtte laves i meget små etaper og med masser af pauser med ynk og selvmedlidenhed.

Her er hvad det blev til 

Denne gang til en lille Elias. Indeholder lyse drømmekagebunde, hindbærmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
25 kuv.

Endnu en af de meget populære;-) Også denne var til Elias.
Indeholder chokoladebunde, jordbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.
25 kuv.

Her en kage til lille Rosa som er lillesøster til en af mine skønne dagplejebørn. Havde fået et billede af hendes mor med en lille Rikki Tikki baby på en pude og så lå der en blomst på stilk som hun synes var fin og gerne ville have noget lignende på kagen:-) Det blev til denne kage som jeg personligt rigtig godt kan lide, så jeg håber de har det på samme måde:-)
Indeholder lyse bunde, hindbærmousse og lys chokoladecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant. (første gang jeg har prøvet at lave blomster på stilk)
30 kuv.

Alle mine kager kan ses på 

http://michelles-droemmekage.blogspot.com/

Michelle

hold da k.... de er flotte det er da helt vildt  jeg er godt nok misundelig på dine.. mine er ren vand ved siden af dine

Anmeld

19. marts 2011

birthee

Hvor er de bare flotte alle tre!!! Jeg har en søn der er vildt fan af rasmus klump - det var en rigtig flot kage synes han  Jeg synes de roser på stilk er blevet rigtig flotte

Anmeld

19. marts 2011

Polkaprik

Tusind tak alle sammen. Er stadig ikke helt på toppen så vælger lige at svare alle på én gang samlet i 1 indlæg

Anmeld

19. marts 2011

Polkaprik

Uhh Rosas mor har lige været og hente kagen og hun blev bare sååååå glad og fik helt tåre i øjene!  Så dejligt når man rammer plet

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

For søren da også hvor er de smukke

Anmeld

19. marts 2011

Anne G

Hold a op hvor er du sej  sejt til trods for at du ikke er på toppen  De er virkelig flotte

Anmeld

19. marts 2011

susser83

Endnu engang, for pokker hvor er du for sej til at lave alle de fantastiske flotte kager.

knus sus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.