Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er det normalt og få ondt i maven efter man har trænet i fitness?Jeg var over og træne i en time i går og har siden da været på toilet 4-5 gange og jeg har det helt ildt ubehageligt i maven. Er det normalt?
Er det normalt og få ondt i maven efter man har trænet i fitness?Jeg var over og træne i en time i går og har siden da været på toilet 4-5 gange og jeg har det helt ildt ubehageligt i maven. Er det normalt?
træner du regelmæssigt eller var det første gang?
Jeg får også ALTID "ondt" i maven når jeg har trænet.. fik afvide af min træner engang at det er fordi det sætter gang i systemet og det kun er godt tegn.. Men irriterende er det..
kroppen renser ud efter fysisk træning, så hvis ikke du træner regelmæssigt kan du godt forvente det fortsætter sådan en rum tid:0)
Ni-ko-li-ne skriver: træner du regelmæssigt eller var det første gang?
Anonym skriver: Det var første gang nogensiden.
Det var første gang nogensiden.
det er helt normalt... ud med skidtet, det er sundt for kroppen
milopilo skriver: Jeg får også ALTID "ondt" i maven når jeg har trænet.. fik afvide af min træner engang at det er fordi det sætter gang i systemet og det kun er godt tegn.. Men irriterende er det..
Ni-ko-li-ne skriver: kroppen renser ud efter fysisk træning, så hvis ikke du træner regelmæssigt kan du godt forvente det fortsætter sådan en rum tid:0)
Anonym skriver: Okey. Jeg skal begynde og træne 2-3 dage i ugen. Går der så længe før det bliver iorden igen?
Okey. Jeg skal begynde og træne 2-3 dage i ugen. Går der så længe før det bliver iorden igen?
det kan jeg ikke svare dig på, det er jo vidt forskelligt...
Ni-ko-li-ne skriver: det er helt normalt... ud med skidtet, det er sundt for kroppen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128