gravid? hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Anonym trådstarter

sagen er den at jeg skulle ha haft mens den 8 feb men er ik kommet og har taget test som siger negativ;( men har slet ikk tegn på jeg skal ha mens,, kan det være fordi je daner sent hg ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Madam Blå

Man skal aldrig sige aldrig men tror ikke man kan danne hcg så sent i en graviditet..

Kan der være andre grunde til den manglende mens? Stress fx?

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Kristinav skriver:

Man skal aldrig sige aldrig men tror ikke man kan danne hcg så sent i en graviditet..

Kan der være andre grunde til den manglende mens? Stress fx?

tror jeg ikk , er aldrig gået så meget over,, jo da jeg ventede min søn men der fant jeg også ud af det sent

Anmeld

19. marts 2011

Frejsmor

Hvis jeg var dig så gik jeg lige en tur til lægen og fik det undersøgt, hvis du er gravid er du vel omkring 9-10uger henne nu og så kan din læge i hvert fald konstatere om du er gravid ved en GU.. Men der virker godt nok meget sent hvis du ikke har kunne teste positiv endnu..

Men det er jo nok en god idé at få det undersøgt, nu ved jeg jo ikke om det er dit ønske at blive gravid eller ej, men hvis du ikke ønsker det er der jo ikke længe at løbe på og ønsker du det skal du jo snart ha en tid til NF og alle de ting der...

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

SkrukNu skriver:

Hvis jeg var dig så gik jeg lige en tur til lægen og fik det undersøgt, hvis du er gravid er du vel omkring 9-10uger henne nu og så kan din læge i hvert fald konstatere om du er gravid ved en GU.. Men der virker godt nok meget sent hvis du ikke har kunne teste positiv endnu..

Men det er jo nok en god idé at få det undersøgt, nu ved jeg jo ikke om det er dit ønske at blive gravid eller ej, men hvis du ikke ønsker det er der jo ikke længe at løbe på og ønsker du det skal du jo snart ha en tid til NF og alle de ting der...

jegg vil nu kun være i uge 6 hvis det er. og jeg har aldrig gået så meget over kun da jeg ventede min søn men ham fant jeg også føst ud af sent

Anmeld

19. marts 2011

Frejsmor

Anonym skriver:

jegg vil nu kun være i uge 6 hvis det er. og jeg har aldrig gået så meget over kun da jeg ventede min søn men ham fant jeg også føst ud af sent

Nåh okay, jeg forstod det bare som at du skulle have haft din mens d. 8/2 og at du dermed er gået lidt mere end 5 uger over tid?? Men det misforstod jeg måske??

Men hvis du kun er i 6. uge så kan det da sikkert godt være fordi du bare danner hcg sent, men er du i tvivl så spørg din læge..

Anmeld

19. marts 2011

Sabina

Anonym skriver:

sagen er den at jeg skulle ha haft mens den 8 feb men er ik kommet og har taget test som siger negativ;( men har slet ikk tegn på jeg skal ha mens,, kan det være fordi je daner sent hg ?

Der kan være så mange grunde til at du ikke har fået det.
Og hvis du er så bange, så bestil en tid hos din læge, og få taget en blodprøve.

Længere er den bare ikke.

Men held og lykke med det hele da .

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

SkrukNu skriver:

Nåh okay, jeg forstod det bare som at du skulle have haft din mens d. 8/2 og at du dermed er gået lidt mere end 5 uger over tid?? Men det misforstod jeg måske??

Men hvis du kun er i 6. uge så kan det da sikkert godt være fordi du bare danner hcg sent, men er du i tvivl så spørg din læge..

jeg skulle ha haft min mens den 8 /2 ja men  ser jeg her inde under  termins berenger er jeg 5plus2?

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

Sabina skriver:

Der kan være så mange grunde til at du ikke har fået det.
Og hvis du er så bange, så bestil en tid hos din læge, og få taget en blodprøve.

Længere er den bare ikke.

Men held og lykke med det hele da .

og hvad var det lige for en måde og svare på men ok!!!

Anmeld

19. marts 2011

Sabina

Anonym skriver:

og hvad var det lige for en måde og svare på men ok!!!

En meget normal måde. Kommer an på hvordan man læser den.
Og hvis jeg nu 'bitchede' over dit indlæg, ville jeg jo ikke skrive held og lykke med det hele . vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.