Suk, når ens drøm er så tæt på men langt fra alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Lullaby

Eva. skriver:

Åhh, ok..ja så er der slet ikke det problem...går de på steiner...eller?

Jeps det gør de

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Aves.

Lullaby skriver:

Jeps det gør de

Fedt..gad jeg godt at mine gjorde...har en veninde som har hendes datter der...super skole...

Anmeld

19. marts 2011

Lullaby

Fedt..gad jeg godt at mine gjorde...har en veninde som har hendes datter der...super skole...

Ja vi er virkelig glade for det. De stiller større krav til forældrene og desuden så har de en anden tilgang til det med skole og indlæring.  Vi er ikke typiske steiner-forældre så vi skiller os lidt ud  Og faktisk er det heller ikke særligt dyrt. Vi giver 1700 for Bella, det er inkl skole, sfo og mad

Anmeld

19. marts 2011

Aves.

Lullaby skriver:

Ja vi er virkelig glade for det. De stiller større krav til forældrene og desuden så har de en anden tilgang til det med skole og indlæring.  Vi er ikke typiske steiner-forældre så vi skiller os lidt ud  Og faktisk er det heller ikke særligt dyrt. Vi giver 1700 for Bella, det er inkl skole, sfo og mad

Det er min veninde bestemt heller ikke..overhoved..men børnene har haft meget stor glæde af skolen..hende datter går i 6kl. Emmely og ja, så har jeg også en veninde, Maria, hun har vidst to tøser på skolen og en lille i børnehave..

Anmeld

19. marts 2011

Lullaby

Eva. skriver:

Det er min veninde bestemt heller ikke..overhoved..men børnene har haft meget stor glæde af skolen..hende datter går i 6kl. Emmely og ja, så har jeg også en veninde, Maria, hun har vidst to tøser på skolen og en lille i børnehave..

Ja den lille af vores starter i bh her den 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.