Jeg er gravid!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Anonym trådstarter

jep jep jep, jeg er gravid! 13+1 uge henne og jeg elsker det! Er anonym i en uges tid endnu, da ikke alle ved det(familien) og kender lidt herinde, som kender min familie, så I må trækkes lidt med spændingen..

Har i forvejen en bette en på 11 mdr hjemme, så 18 mdr bliver der imellem dem.. bliver hårdt, men det skal vi nok klarer. Det kommende barn er semi-planlagt, ment i den forstand at vi undlod p pillerne (mest af sundhedsmæssige årsager, men det får i at vide når jeg offentliggøre mig) og så lavede vi aftalen at skete der noget så skete der noget og skete der ikke noget så var det sådan.. det tog 7 mdr at få en positiv test (vi var lige ved at være bange for jeg ikke fungerede mere, da nr 1 kom i hus i første hug, men er nu glad for der gik lidt længere tid, 18 mdr eer et fint mellemrum)

Hvis nogen jeg snakker med herinde "lugter lunten", er ved hvem jeg er, må i meget gerne hellere skrive en PB end at udbasunere jeres gær herinde i debatten.. hvis nu gættet er rigtigt..

Kram fra en gravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Darling<3

Anonym skriver:

jep jep jep, jeg er gravid! 13+1 uge henne og jeg elsker det! Er anonym i en uges tid endnu, da ikke alle ved det(familien) og kender lidt herinde, som kender min familie, så I må trækkes lidt med spændingen..

Har i forvejen en bette en på 11 mdr hjemme, så 18 mdr bliver der imellem dem.. bliver hårdt, men det skal vi nok klarer. Det kommende barn er semi-planlagt, ment i den forstand at vi undlod p pillerne (mest af sundhedsmæssige årsager, men det får i at vide når jeg offentliggøre mig) og så lavede vi aftalen at skete der noget så skete der noget og skete der ikke noget så var det sådan.. det tog 7 mdr at få en positiv test (vi var lige ved at være bange for jeg ikke fungerede mere, da nr 1 kom i hus i første hug, men er nu glad for der gik lidt længere tid, 18 mdr eer et fint mellemrum)

Hvis nogen jeg snakker med herinde "lugter lunten", er ved hvem jeg er, må i meget gerne hellere skrive en PB end at udbasunere jeres gær herinde i debatten.. hvis nu gættet er rigtigt..

Kram fra en gravid!

Stort tillykke med maven Glæder mig til at finde ud af hvem du er

Anmeld

19. marts 2011

Mira0911

Kæmpe stort tillykke... Glæder mig til at se hvem den anonyme er... 

Anmeld

19. marts 2011

Frejsmor

Iiih stort TILLYKKE med graviditeten!!!

Glæder mig til at finde ud af hvem du er, vi har nemlig termin ret tæt på hinanden, så det bliver spændende at følge udviklingen!!

Knus Channie (12+6)

Anmeld

19. marts 2011

CamillaValby

Kæmpe tillykke med det hele, og det er da alligevel dejlig tæt 18 måneder

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

tusind tak allesammen! Jeg glæder mig også meget til at kunne stå frem foran jer alle dejlige piger det jo ikke noget man ønsker at holde hemmeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.