Makeup-artist? Kosmetolog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Darling<3

Girls

Har vidst brug for lidt hjælp og vejledning

Jeg er lige blevet 23, men jeg har ikke fået taget mig en uddannelse endnu:/ Men nu er jeg ved at være klar og har sådan nogenlunde fundet ud af hvad jeg vil Jeg vil gerne have med mennesker at gøre, og somde fleste andre piger, elsker jeg makeup

Kosmetolog, tager 2 år og 6 måneder!

Makeup-artist, tager omkring 34 uger, men det koster tilgengæld og mellen 50 og 60.000 kr

Jeg er typen der altid vil hoppe over hvor gærdet er lavest, når det kommer til skole. Jeg hader at gå i skole og kunne aldrig (ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt) finde på at gå igang med en uddannelse der tager mere end 2 år.

Forskellen er ikke bare pengene, men også om hvor vidt der er praktik med i uddannelsen eller ej, og der er ingen praktis i makeup- artist uddannelsen,.

Jeg ved ikke hvilken en jeg skal vælge, og tænkte på - Hvad ville i vælge? Og hvorfor ville i vælge den?

Håber der er nogle der vil komme med svar, jeg er helt på bar bund

Tak fordi i læste mit lange indlæg, kunne desværre ikke finde ud af at gøre det kortere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Mor til Mike

Honnie's Wife:) skriver:

Girls

Har vidst brug for lidt hjælp og vejledning

Jeg er lige blevet 23, men jeg har ikke fået taget mig en uddannelse endnu:/ Men nu er jeg ved at være klar og har sådan nogenlunde fundet ud af hvad jeg vil Jeg vil gerne have med mennesker at gøre, og somde fleste andre piger, elsker jeg makeup

Kosmetolog, tager 2 år og 6 måneder!

Makeup-artist, tager omkring 34 uger, men det koster tilgengæld og mellen 50 og 60.000 kr

Jeg er typen der altid vil hoppe over hvor gærdet er lavest, når det kommer til skole. Jeg hader at gå i skole og kunne aldrig (ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt) finde på at gå igang med en uddannelse der tager mere end 2 år.

Forskellen er ikke bare pengene, men også om hvor vidt der er praktik med i uddannelsen eller ej, og der er ingen praktis i makeup- artist uddannelsen,.

Jeg ved ikke hvilken en jeg skal vælge, og tænkte på - Hvad ville i vælge? Og hvorfor ville i vælge den?

Håber der er nogle der vil komme med svar, jeg er helt på bar bund

Tak fordi i læste mit lange indlæg, kunne desværre ikke finde ud af at gøre det kortere

Hvis jeg var dig, og VIRKELIG brændte for det, ville jeg bide det i mig og tage den uddannelse på 2 år og seks måneder. 

60,000 kr er mange penge, men hvis du har den form for penge, og kan undvære dem, er det jo en let vej.

Men hvis jeg var dig, ville jeg nøje overveje hvad jeg ville, for det jo lidt lettere at få et arbejde som kosmetolog end make-up artist. 

Men Held og lykke i hvert fald :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.