Navne, er de for sære!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. marts 2011

Rockertand

588 drenge hedder Tristan lige nu... Synes nu ikke at det kan siges at det er et navn alle hedder nu..

Det er ikke som Maria som 28000 hedder... 

Det kommer jo an på, hvornår det havde sin "debut" (altså hvornår det blev populært at bruge), hvis det er indenfor f.eks. 2 år, så er det godt nok en fantastisk procentstigning, nærmest eksplosion - hvorimod Maria er et klassisk navn, der er navngivet siden....ja, historien om ham der, der kunne gå på vandet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

BellaCiinea

Tristan er pænt..

Anmeld

19. marts 2011

Maise

Elsker navnet Merle, men kæresten har nedlagt veto imod det hvis vi får en pige igen når vi en dag skal have nr. 2

Anmeld

19. marts 2011

Majeha

Så ikke, der var en anden tråd

Så lægger også lige min kommentarind her

Synes ikke de er sære. Kasmir har jeg aldrig hørt en hedde før (pånær min venindes kat), men synes det er super sødt. Synes også Tristan er sødt, og kender en del, hvis barn hedder det. Men betydningen af navnet er "den triste". Det er der ikke mange der ved, så hvis man går meget op i betydninger, så er det måske ikke lige det navn,man skal vælge

Pigenavnene er heller ikke sære. Måske for 10 år siden, men i dag er der flere og flere, der kommer til at hedde det.

Anmeld

19. marts 2011

eElak

Mynte, Merle og tristan er jo navnet som allerede "er accepterede" og bliver i brugt i et vist omfang.. 

Kashmir synes jeg er fedt - også fordi det har en betydning... :-)

Men er det så værd at overveje om de 2 andres navne også "burde" have en betydning? ;-)

og hvor vildt at i får 3 tvæ-æggede på en gang (det er det det hedder ik?)... 

Anmeld

19. marts 2011

Lone Jakobsen

er vild med navnene. synes det er sødt at pige navnene minder lidt om hinanden.

Anmeld

19. marts 2011

Rebecca55

KaLee skriver:

Mynte, Merle og tristan er jo navnet som allerede "er accepterede" og bliver i brugt i et vist omfang.. 

Kashmir synes jeg er fedt - også fordi det har en betydning... :-)

Men er det så værd at overveje om de 2 andres navne også "burde" have en betydning? ;-)

og hvor vildt at i får 3 tvæ-æggede på en gang (det er det det hedder ik?)... 

Kan bare ikke rigtig finde på nogen bedre navne lige pt., synes de 4 her er super søde...

Jo tri- æggede hedder det... Ja det er ret vildt. Selvom jeg kan mærke dem konstant og ser dem hver 14 dag, så går det nok ikke helt op for os før de er her, at vi får hele 3 stk...

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Søde navne

Anmeld

20. marts 2011

Vial

Rebecca55 skriver:

Vi skal jo have lidt blandet navne klar og da vi har på fornemmelsen der kommer 2 af et køn og 1 af det andet. Så lige nu har vi 2 til hvert køn, som vi godt kan lide.

Drengenavne: Kasmir(min kæreste er total Kashmir fan og jeg synes faktisk navnet det er lidt sødt) og Tristan

Pigenavne: Mynte og Merle.

Vi er godt klar over det er specielle navne og kan ikke selv helt bedømme om det bliver for sært.

I må gerne komme med jeres helt erlige mening...

Fortsat go weekend til alle på sådan en skøn forårsdag...

Kender en der har en Merle, Mynte og Nælde. Dvs. kender hende ikke andet end fra Nettet.

Jeg synes, at det er nogle rigtig fine navne.

Det gør ikke noget at navnene er specielle. De tre børn vil alligevel være noget helt specielt hele deres liv

Anmeld

20. marts 2011

Fru Dinesen

Virkelig geniale fede navne Go for it 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.