er du træt af postdanmark. så prøv det her :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

kiwilouise

nu hvor der er så mange herinde der køber og sælger vil jeg lige vise jer en bedre og billigere måde at sende pakker på

ved hjælp af GLS kan du sende pakker uanset vægt til en fast pris. det eneste der betyder noget er størrelsen og det er ikke fordi prisforskellen er så stor.

hjemmesiden er her

http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/520004_-pakke-shop-priser.htm

håber i kan bruge det til noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Laura.

Tak for linket

Anmeld

19. marts 2011

kamtok

kiwilouise skriver:

nu hvor der er så mange herinde der køber og sælger vil jeg lige vise jer en bedre og billigere måde at sende pakker på

ved hjælp af GLS kan du sende pakker uanset vægt til en fast pris. det eneste der betyder noget er størrelsen og det er ikke fordi prisforskellen er så stor.

hjemmesiden er her

http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/520004_-pakke-shop-priser.htm

håber i kan bruge det til noget

Fremragende idé...  Tak for tippet.

Anmeld

19. marts 2011

MaliksMor

Med GLS skal man bare selv hente pakkerne

Anmeld

19. marts 2011

kiwilouise

CamillaRH skriver:

Med GLS skal man bare selv hente pakkerne

nej slet ikke. de afleverer på adressen og hvis du ikke er hjemme skal du hente pakken på det nærmeste kontor

Anmeld

19. marts 2011

MaliksMor

kiwilouise skriver:

nej slet ikke. de afleverer på adressen og hvis du ikke er hjemme skal du hente pakken på det nærmeste kontor

Nej.

Ikke hvis du bestiller online fx.

Jeg har bestit et par gange med GLS, og der har jeg fået en sms når pakkede var landet.. Også skal man selv hente den, her er det i SuperBest man henter pakker fra GLS

Anmeld

19. marts 2011

Halbschön

CamillaRH skriver:

Nej.

Jeg har bestit et par gange med GLS, og der har jeg fået en sms når pakkede var landet.. Også skal man selv hente den, her er det i SuperBest man henter pakker fra GLS

Ja, det er hvis pakken er en GLS pakkeshops pakke.. Det vælger man selv, men nogle firmaer på nettet tilbyder det ikke (min kæreste arbejder ved GLS og har gjort det i 5år, så han snakker aldrig om andet)

Anmeld

19. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Gls er super... Når vi har bestilt store pakker 20 + kg.. Så er de søde, at bære det op til 2. sal til mig.. Se DET er service!

Anmeld

19. marts 2011

MaliksMor

R&N skriver:

Ja, det er hvis pakken er en GLS pakkeshops pakke.. Det vælger man selv, men nogle firmaer på nettet tilbyder det ikke (min kæreste arbejder ved GLS og har gjort det i 5år, så han snakker aldrig om andet)

Så hvis det er fra en online shop, så skal man selv hente. og hvis det er privat - kommer de hjem til en med dem?

eller hvordan`?

Anmeld

19. marts 2011

kiwilouise

CamillaRH skriver:

Nej.

nu ved jeg ikke med onlinebestilling men hvis du sender en pakke så får modtageren den også på adressen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.