Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nu hvor der er så mange herinde der køber og sælger vil jeg lige vise jer en bedre og billigere måde at sende pakker på
ved hjælp af GLS kan du sende pakker uanset vægt til en fast pris. det eneste der betyder noget er størrelsen og det er ikke fordi prisforskellen er så stor.
hjemmesiden er her
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/520004_-pakke-shop-priser.htm
håber i kan bruge det til noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak for linket
kiwilouise skriver: nu hvor der er så mange herinde der køber og sælger vil jeg lige vise jer en bedre og billigere måde at sende pakker på ved hjælp af GLS kan du sende pakker uanset vægt til en fast pris. det eneste der betyder noget er størrelsen og det er ikke fordi prisforskellen er så stor. hjemmesiden er her http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/520004_-pakke-shop-priser.htm håber i kan bruge det til noget
Fremragende idé... Tak for tippet.
CamillaRH skriver: Med GLS skal man bare selv hente pakkerne
Med GLS skal man bare selv hente pakkerne
nej slet ikke. de afleverer på adressen og hvis du ikke er hjemme skal du hente pakken på det nærmeste kontor
kiwilouise skriver: nej slet ikke. de afleverer på adressen og hvis du ikke er hjemme skal du hente pakken på det nærmeste kontor
CamillaRH skriver:Nej.Ikke hvis du bestiller online fx.Jeg har bestit et par gange med GLS, og der har jeg fået en sms når pakkede var landet.. Også skal man selv hente den, her er det i SuperBest man henter pakker fra GLS
Gls er super... Når vi har bestilt store pakker 20 + kg.. Så er de søde, at bære det op til 2. sal til mig.. Se DET er service!
R&N skriver: Ja, det er hvis pakken er en GLS pakkeshops pakke.. Det vælger man selv, men nogle firmaer på nettet tilbyder det ikke (min kæreste arbejder ved GLS og har gjort det i 5år, så han snakker aldrig om andet)
Ja, det er hvis pakken er en GLS pakkeshops pakke.. Det vælger man selv, men nogle firmaer på nettet tilbyder det ikke (min kæreste arbejder ved GLS og har gjort det i 5år, så han snakker aldrig om andet)
CamillaRH skriver: Nej.Ikke hvis du bestiller online fx.Jeg har bestit et par gange med GLS, og der har jeg fået en sms når pakkede var landet.. Også skal man selv hente den, her er det i SuperBest man henter pakker fra GLS
Nej.Ikke hvis du bestiller online fx.Jeg har bestit et par gange med GLS, og der har jeg fået en sms når pakkede var landet.. Også skal man selv hente den, her er det i SuperBest man henter pakker fra GLS
nu ved jeg ikke med onlinebestilling men hvis du sender en pakke så får modtageren den også på adressen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128