Hej piger..
så kom det første debat-indlæg fra mig.. Desværre et lidt negativt ét af slagsen...
Jeg er gravid (22+4) med ønskebarnet og både jeg og kæresten glæder os rigtig meget
Vi var til MD-scanning d. 1/3, hvor vi fik at vide at alt er helt som det skal være og baby har det rigtig godt! Helt fantastisk og selvfølgelig det allervigtigste.. Efter jeg er hoppet af briksen spørger jeg så sygeplejersken hvad barnet vejer og måler og svaret er: "Det kan man aldrig rigtig sige noget om"..
Ej nu må i altså have mig undskyldt men det kan sku da ikk passe!! Samtlige mine veninder har fået de præcise mål at vide, så jeg føler mig egentlig lidt snydt.. Siden hen er jeg kommet til at tænke over, om hun så har "gjort det godt nok".. Altså det har hun jo formentlig, men nogle par får jo at vide om barnet er lige i det mindste og skal så til endnu en scanning..
Det er sikkert ikke tilfældet her, men kan i følge min utryghed??.. Der er jo nok ikk rigtig noget at gøre ved det nu, da det var den sidste scanning.. Er der??
Mange Kram
Anmeld