Søger en med egyptiske relationer til historieopgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2011

Manakauapo

Er du egypter, eller har du relationer til Egypten? Så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Jeg er i øjeblikket ved at lave min sidste historieopgave i år, og har valgt at lave en lille dokumentarfilm om Egypten og situationen dernede i øjeblikket.

Jeg skal derfor bruge en med relationer til Egypten, som kan fortælle lidt om hvordan det er dernede.

Jeg har ikke den store mulighed for at rejse rundt, så søger primært på Fyn og i Storkøbenhavn.

Selve det båndede interview kommer til at vare højst 3-5 minutter, men der skal nok sættes en halv til en hel time af til det.

Håber at høre fra dig

Xoxo

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

Manakauapo

Slet ingen?

Anmeld

19. marts 2011

Caroline86

Hvad med at jeg spørger min fætter (oh yes, I said it... )

Hvis du har fulgt med i konflikten kan du ikke undgå at være stødt på ham: Rasmus Alenius Boserup

Siger det dig noget eller skal jeg forklare nærmere (dovenskab gjorde jeg ikke gad til at starte med hvis du alligevel kender ham)

Anmeld

19. marts 2011

Manakauapo

Caroline86 skriver:

Hvad med at jeg spørger min fætter (oh yes, I said it... )

Hvis du har fulgt med i konflikten kan du ikke undgå at være stødt på ham: Rasmus Alenius Boserup

Siger det dig noget eller skal jeg forklare nærmere (dovenskab gjorde jeg ikke gad til at starte med hvis du alligevel kender ham)

Hmm... Han siger mig ikke lige noget nu.

Men jeg må da prøve at læse lidt om ham så

Anmeld

19. marts 2011

Caroline86

Valkyrien skriver:

Hmm... Han siger mig ikke lige noget nu.

Men jeg må da prøve at læse lidt om ham så

her lige et enkelt link fra google:

http://www.kulturplakaten.dk/foredrag-i-k%C3%B8benhavn-om-dansk-arabisk-dialog/

du kan bare lige skrive til mig hvis det har interesse, så skal jeg prøve at få fat på herren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.