hjælp barnevogn vs klapvogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

L.J.L

Vi har emmaljunga bigstar supreme og har været rigtig glade for den, men vil gerne af med den da den er for stor at have med i bilen, så vi tænker at købe en klapvogn. Men kan vores dreng sove til middag i en klapvogn? Og behøver han så en voksipose?

Kan du anbefale en god klapvogn, gerne emmaljunga

Takker på forhånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

FruSiv

Hej..

Her har vi købt en Emmaljungal Cerox 2.0, da jeg havde nogen krav om gummi hjul, skulle have langt liggemål og så skulle styret kunne vendes.. men vognen er ret stor, bestemt mindre end en barnevogn..

Jeg vil mene at du ikke behøver gå ud og købe en voksipose, her har vi en sleebee pose som han engang imellem sover med, men ellers er det nok med en sovedragt, hue, vanter og varme futter og så lige en dyne over. Her baby dynen stadig lang nok og varm

Anmeld

19. marts 2011

LIZO

altså vi har selv ikke brugt barnevogn til zoey.. og hun sover lige så godt i den som hun gør i dp hvor hun ligger i klapvognen.. 

hun ligger i sin qoudrolift (emmeljunga) den er lavet om til en kærepose.l hun elsker den..

liam lå i sin barnevogn de første 6 måneder så vi vi klapvogn.. vi solgte meget hurtig barnevognen..  han lå på et tæppe om vinter hvor vi staret med at bruge den..  ( fordi han var så lille) og så hans dyne.. og overslag til klapvognen...

Anmeld

19. marts 2011

An&Jo

linselouise skriver:

Vi har emmaljunga bigstar supreme og har været rigtig glade for den, men vil gerne af med den da den er for stor at have med i bilen, så vi tænker at købe en klapvogn. Men kan vores dreng sove til middag i en klapvogn? Og behøver han så en voksipose?

Kan du anbefale en god klapvogn, gerne emmaljunga

Takker på forhånd!

inden du sælger din barnevogn, så skal du lige tjekke om du selv skal have barnevogn med i vuggestue eller dagpleje.. Oppe ved os er der nemlig regler der siger at de ikke må sove til middag i en klapvogn.. Men ellers så har jeg en emmaljunga cerox og vi bruger en sleebee deri lige nu, for jeg synes den er for kold også selvom vi kun bruger den når vi er nogen steder..

vi har nemlig en big star supreme uniq som han bruger som sin hovedvogn da jeg synes at klapvognen er for kold endnu til sovevogn..

Anmeld

19. marts 2011

Maria.

Vi har også skiftet barnevogn ud med klapvogn nu! Vi har købt en Emmaljunga NitroCity, og bruger sleebeepose i den.. Malou sover bedre i klapvognen end hun gjorde i barnevognen!

Anmeld

19. marts 2011

L.J.L

FruSiv skriver:

Hej..

Her har vi købt en Emmaljungal Cerox 2.0, da jeg havde nogen krav om gummi hjul, skulle have langt liggemål og så skulle styret kunne vendes.. men vognen er ret stor, bestemt mindre end en barnevogn..

Jeg vil mene at du ikke behøver gå ud og købe en voksipose, her har vi en sleebee pose som han engang imellem sover med, men ellers er det nok med en sovedragt, hue, vanter og varme futter og så lige en dyne over. Her baby dynen stadig lang nok og varm

super at høre. Vi hælder også til cerox'en, men vil ikke have den med de der drejelige forhjul da jeg har hørt at det ikke er godt hvis man så vender styret så de er bagtil.

tak for dit svar

Anmeld

19. marts 2011

L.J.L

Maria. skriver:

Vi har også skiftet barnevogn ud med klapvogn nu! Vi har købt en Emmaljunga NitroCity, og bruger sleebeepose i den.. Malou sover bedre i klapvognen end hun gjorde i barnevognen!

hvad er forskellen på nitro city og cerox, ved du det? Pu det er da en jungle!

tak for dit svar

Anmeld

19. marts 2011

Maria.

linselouise skriver:

hvad er forskellen på nitro city og cerox, ved du det? Pu det er da en jungle!

tak for dit svar

Cerox er med alm, hjul. Nitro City er med svingbare hjul foran

Anmeld

19. marts 2011

L.J.L

mortilj skriver:

inden du sælger din barnevogn, så skal du lige tjekke om du selv skal have barnevogn med i vuggestue eller dagpleje.. Oppe ved os er der nemlig regler der siger at de ikke må sove til middag i en klapvogn.. Men ellers så har jeg en emmaljunga cerox og vi bruger en sleebee deri lige nu, for jeg synes den er for kold også selvom vi kun bruger den når vi er nogen steder..

vi har nemlig en big star supreme uniq som han bruger som sin hovedvogn da jeg synes at klapvognen er for kold endnu til sovevogn..

åh jamen her går lillemanden i vuggestue og der sover de i vuggestuens barnevogne, så det bliver ikke noget problem

vi overvejer også at købe en cerox, mon ikke han kan ligge og sove i den hvis han har flyverdragt og en dyne over sig og så køreposen? (han er snart 1½ år)

Anmeld

19. marts 2011

L.J.L

Maria. skriver:

Cerox er med alm, hjul. Nitro City er med svingbare hjul foran

okay er det den eneste forskel? Jamen så er det ceroxen vi skal have tror jeg. Har hørt at de svingbare hjul ikke er så gode til hvis man vender styret den anden vej?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.