Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespurv20 skriver: Lærke skal have et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave, men kan ikke bestemme mig, havde tænkt lidt på ikeas trækøkkenmen vis mig dit legekøkken så jeg kan bliver lidt kloger på det område
Lærke skal have et legekøkken i 1 års fødselsdagsgave, men kan ikke bestemme mig, havde tænkt lidt på ikeas trækøkkenmen vis mig dit legekøkken så jeg kan bliver lidt kloger på det område
Dagplejen har det fra BR men skulle jeg vækge idag blev det KLART IKEA køkken
Astasmor skriver: vi har det her til asta. og det larmer der følger dog ikke batterier med.men hun er rigtig glad for det. det er købt i jyst sengetøjs lager
vi har det her til asta. og det larmer der følger dog ikke batterier med.men hun er rigtig glad for det. det er købt i jyst sengetøjs lager
twinboys skriver: Dagplejen har det fra BR men skulle jeg vækge idag blev det KLART IKEA køkken
lillespurv20 skriver: ih hvor fint, et rigtig prinsesse køkken
ih hvor fint, et rigtig prinsesse køkken
- skriver: Vi har haft lidt forskellige. Men uden tvivl ville jeg gå efter ikea køkkenet i dag, det er så stabilt og godt til børn... Også det vi køber hvis vores dreng får mere mad interesse end han har nu
Vi har haft lidt forskellige.
Men uden tvivl ville jeg gå efter ikea køkkenet i dag, det er så stabilt og godt til børn...
Også det vi køber hvis vores dreng får mere mad interesse end han har nu
lillespurv20 skriver: tænker os det er mere stabilt
tænker os det er mere stabilt
og flottere er dog ikke med lys og lyd... men munden kan også sige mange ting...
twinboys skriver: og flottere er dog ikke med lys og lyd... men munden kan også sige mange ting...
- skriver: Tvivler på det er for kedeligt, du kan jo også købe mange farverige gryder og mad osv hvis det er det....
Tvivler på det er for kedeligt, du kan jo også købe mange farverige gryder og mad osv hvis det er det....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128