Kan jeg være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Anonym trådstarter

Min sidste mens var den 10 FEB. Jeg havde meget sen ægl den 7-8 Marts. Testede så nu her hvad tror i evt nogle der har prøvet lign.. Mine brystvorter er sindsyg ømme har de lede mens smerter men kun engang imellem måske 2-3 gange om dagen..

Eller måske bare nogle der har haft en så svag test som jeg sidder med og var gravid?

Håber på svar fra jer søde damer. God lørdag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

lounika

køb en ny test...   

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

lounika skriver:

køb en ny test...  

Okay ja må jeg nok hellere

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

Skynd dig ud at købe en ny test og så krydser jeg fingre...

Anmeld

19. marts 2011

sweet

Anonym skriver:

Min sidste mens var den 10 FEB. Jeg havde meget sen ægl den 7-8 Marts. Testede så nu her hvad tror i evt nogle der har prøvet lign.. Mine brystvorter er sindsyg ømme har de lede mens smerter men kun engang imellem måske 2-3 gange om dagen..

Eller måske bare nogle der har haft en så svag test som jeg sidder med og var gravid?

Håber på svar fra jer søde damer. God lørdag!

kan godt se en svag streg men jeg ville prøve en test mere hvis jeg var dig..

Anmeld

19. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Kan desværre ikke se nogen streg, for mig liner det bare en stor lyserød skygge som er alt for bred til at være en streg, vil os sige at det er en go  ide med en ny test Rigtig spændende, måske den nye test så er pos Opdater endelig

Anmeld

19. marts 2011

Blomst40

har prøvet det samme for nogle måneder siden. Følte mig virkelig gravid men dagen efter kom blødningen og med det lidt mere "masse" end vanligt..så jeg tror jeg var gravid men det var ikke en optimal garviditet åbenbart...

Håber det bedste for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.