Køb/salg af kagedimser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

LISBETH:-)

Hej piger,

Jeg tænkte om der ikke kunne være stemning for at vi kunne lave en tråd (eller måske sin egen salgskategori) med salg af brugte bage/kagedimser eller fejl køb man aldrig får brugt.

Vi må vel allesammen ligge inde med noget som vi aldrig bruger, og som andre kunne få glæde af, og så kunne vi samtidig sparer lidt penge ved at købe hinandens brugt fremfor at skulle ud og købe noget nyt???

Hilsen Lisbeth - der har brug for f.eks et tupperware underlag og gerne vil købe det brugt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

twinboys

lisbeth2910 skriver:

Hej piger,

Jeg tænkte om der ikke kunne være stemning for at vi kunne lave en tråd (eller måske sin egen salgskategori) med salg af brugte bage/kagedimser eller fejl køb man aldrig får brugt.

Vi må vel allesammen ligge inde med noget som vi aldrig bruger, og som andre kunne få glæde af, og så kunne vi samtidig sparer lidt penge ved at købe hinandens brugt fremfor at skulle ud og købe noget nyt???

Hilsen Lisbeth - der har brug for f.eks et tupperware underlag og gerne vil købe det brugt:-)

Super god idé... Og surt har lige solgt mit andet tupperware dejunderlag i sidste uge...Ellers ville jeg da gerne have solgt det til dig

Anmeld

19. marts 2011

LISBETH:-)

twinboys skriver:

Super god idé... Og surt har lige solgt mit andet tupperware dejunderlag i sidste uge...Ellers ville jeg da gerne have solgt det til dig

Ej øv. Jeg synes bare ALDRIG der er kagedimser til salg nogen steder, hverken dba eller trendsales. Men der må da være en masse der har fået forkøbt sig (som mig) eller som har købt noget man skulle bruge til en enkelt kage, men man aldrig får brugt mere.

Anmeld

19. marts 2011

twinboys

lisbeth2910 skriver:

Ej øv. Jeg synes bare ALDRIG der er kagedimser til salg nogen steder, hverken dba eller trendsales. Men der må da være en masse der har fået forkøbt sig (som mig) eller som har købt noget man skulle bruge til en enkelt kage, men man aldrig får brugt mere.

SÆLG TIL MIG

Anmeld

19. marts 2011

lounika

kage dimser 

ej hvis der nogle som skulle have noget som de ikke får brugt så ja endelig sælg det til os ander som samler kage dimser helt vildt for nej hvor kan man bruge mange peneg på det så brugt ting ville være et hit jeg er lige med på en kigger her for jeg har desvære ikke selv nogle dimser jeg vil af med lige nu har næsten lige købt alt mit  :0) men kan altid bruge mere

Anmeld

19. marts 2011

Senia

Super godt forslag

Har ikke lige selv noget til salg, da jeg lige er begyndt. Men det hænder jo at man laver fejlkøb eller stopper med at bruge nogle ting, fordi man finder andre mere spændende eller bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.