JM eller scannings damen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. marts 2011

Moar2011

Godmorgen piger

ville lige høre jer, hvilket en ville i tro mest på ?

Den 9 Marts var vi til 3D scanning hvor vi fik vægten afvide på bebsen  - der sagde hun 1166g .. igår var jeg til JM og hun skønnet ham til 1400g ..

synes det lyder meget at tag på på ca 9dage ..eller er det bare mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2011

komodo

jeg ville stole på scanningen, jm skøn er kun ca og så er der jo pludselig ikke langt fra 1166 til 1400 gram

Anmeld

19. marts 2011

Moar2011

komodo skriver:

jeg ville stole på scanningen, jm skøn er kun ca og så er der jo pludselig ikke langt fra 1166 til 1400 gram

okey ..

jeg vil jo mene at en scannings vægt er lidt mere præcis ..

tak for hjælpen

Anmeld

19. marts 2011

Ullaen

Det passer da meget godt, begge bud... man siger jo at de små tager ca 200 gram på om ugen

Anmeld

19. marts 2011

Halbschön

Babyklar skriver:

Godmorgen piger

Den 9 Marts var vi til 3D scanning hvor vi fik vægten afvide på bebsen  - der sagde hun 1166g .. igår var jeg til JM og hun skønnet ham til 1400g ..

En scanning er ofte mere præcis end et skøn.. Men baby tager jo 2-250g på i ugen, så det kan skam sagtens passe

Anmeld

19. marts 2011

Moar2011

R&N skriver:

En scanning er ofte mere præcis end et skøn.. Men baby tager jo 2-250g på i ugen, så det kan skam sagtens passe

nåårh okey

Anmeld

19. marts 2011

Topp

jahh jeg har så oplevelse hvor det var JM der havde ret og ikke scanningen hehe de kan nemt få sat de markater ganske lidt forkert - og så betyder det en hel del

Anmeld

19. marts 2011

Moar2011

Topp skriver:

jahh jeg har så oplevelse hvor det var JM der havde ret og ikke scanningen hehe de kan nemt få sat de markater ganske lidt forkert - og så betyder det en hel del

håber bare ikk at det er tilfældet.. for jeg må kun føde selv, hvis han ikke bliver for stor..

Anmeld

19. marts 2011

Nadia&Daniel

Babyklar skriver:

Godmorgen piger

Scanningensdame

Min jordemoder havde skønnet at vores guldklump vejede omkring  2900 gram - hun vejede 2580 gram (scanningen sagde 2400-2500 gram)..

Anmeld

19. marts 2011

Topp

Babyklar skriver:

håber bare ikk at det er tilfældet.. for jeg må kun føde selv, hvis han ikke bliver for stor..

Scanningen i uge 36 viste 3 kg - så UHA et stort barn jeg ville få

2 dage senere skønner JM barnet til 2200 g.

ved fødsel (til termin) vejede Liva præsis 3 kg - så scanningen 4 uger før var da HELT ved siden af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.