Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: mit navn det står med prikker ........... pas på det ikke stikker (tip - prikkerne er mit brugernavn, gætter man det skylder jeg den der gætter det et påskeæg, gætter man det ikke inden påske, så skylder i mig et påskeæg, eller bare et billigt grin) måske man skulle komme med et hint om dagen bare for at hjælpe lidt. ellers er man lost.. (og admins som kan se hvem man er selvom man skriver anonymt, i må ikke gætte) SÆT IGANG
mit navn det står med prikker
...........
pas på det ikke stikker
(tip - prikkerne er mit brugernavn, gætter man det skylder jeg den der gætter det et påskeæg, gætter man det ikke inden påske, så skylder i mig et påskeæg, eller bare et billigt grin)
måske man skulle komme med et hint om dagen bare for at hjælpe lidt. ellers er man lost..
(og admins som kan se hvem man er selvom man skriver anonymt, i må ikke gætte)
SÆT IGANG
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
luppe-laban skriver: er det isabellamor?
er det isabellamor?
hihihi jaaaa det er miiiig... isabellamor
jeg skylder dig et påakeæg....
(jeg havde seriøst ikke troet at jeg ville blive gættet ^_^)
Anonym skriver: hihihi jaaaa det er miiiig... isabellamor jeg skylder dig et påakeæg.... (jeg havde seriøst ikke troet at jeg ville blive gættet ^_^)
Smiler
Det er altså skønt med sådan en tråd . Det giver en god stemning
PsychedeliC skriver: Det er altså skønt med sådan en tråd . Det giver en god stemning
Isabellamor skriver :
ja det er da. jeg syntes at der trængte til lidt sjov og ballade...
Anonym skriver: Isabellamor skriver : ja det er da. jeg syntes at der trængte til lidt sjov og ballade...
hihi hvor er jeg dygtig..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128