Den der slimprop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

717 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Tinehh

Godaften de kære piger

Min slimprop er lige gået her til aften.. Ingen tvivl!

- Og som 1.gangsfødende er jeg jo nysgerrig nu..

Ved godt at der kan gå lang tid før der ligesom sker noget.. Men ville da lige hører fra Jer som har været hele møllen igennem..

Hvor lang tid gik der fra slimproppen gik og til der skete noget mere ???

Selvom der kan gå lang tid endnu, før der sker noget og det ikke er ens betydning med at der overhovedet sker noget! Så er man alligevel LYKKELIG for at der bare i det mindste sker et eller andet, nu hvor jeg har haft ret kraftige plukveer de sidste 14 dage..

Mvh. Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

AnneBJ

IH jeg aner jo ingenting om det - men puuuuster da lige noget vestøv efter dig!!

Anmeld

19. marts 2011

Dansker I Holland

Hey det er ikke en garanti for at det samme sker for dig, men da min slimprop gik, så gik der mindre end 24 timer til der skete mere med mine to store piger. Med min 4 mdr gamle datter, gik der lang tid før der skete noget.. Vist en uge eller dage

Puster da lige noget vestøv afsted til dig Smiler...

Anmeld

19. marts 2011

Tinehh

AnneBJ skriver:

IH jeg aner jo ingenting om det - men puuuuster da lige noget vestøv efter dig!!

Det skal du da ikke være ked af!

- Mange tusind tak for det <)

Anmeld

19. marts 2011

Isabella_mor

Tinehh skriver:

Godaften de kære piger

Ved godt at der kan gå lang tid før der ligesom sker noget.. Men ville da lige hører fra Jer som har været hele møllen igennem..

Selvom der kan gå lang tid endnu, før der sker noget og det ikke er ens betydning med at der overhovedet sker noget! Så er man alligevel LYKKELIG for at der bare i det mindste sker et eller andet, nu hvor jeg har haft ret kraftige plukveer de sidste 14 dage..

Mvh. Tine

for mit vedkommende havde jeg allerede veer da slimproppen gik. men fra da slimproppen gik til jeg havde min basse i armene gik der 3 døgn..  

Håber VIRKELIG ikke for nogen at de skal gennemgå sådan en helvedesfødsel som jeg gik igennem (det endte også i akut kejsersnit)

ej jeg har ikke gjort dig bange.. tag det roligt....  det skal nok gå fint..

held og lykke.. 

Anmeld

19. marts 2011

Laura25

Tinehh skriver:

Godaften de kære piger

Mvh. Tine

Hej Tine

Altså min slimprop gik for lidt over 14 dage siden og jeg har stadig ikke født (TERMIN I DAG) . Men det er vist meget forskelligt- så hvem ved, måske er din bebs på vej?!

Min jordemoder siger dog at slimproppen sagtens kan gendannes...

Anmeld

19. marts 2011

LRJ

min slim prop gik tre gange, Men 3. gang var den så stor at der ingen tvivl var som det var den og fik veer med 4 min mellemrum lige efter Og havde haft plukkeveer i 14 dage konstant

Anmeld

19. marts 2011

forår

min gik en torsdag aften kl 18 og kl 06 fredag morgen gik mit vand og kl 1600 blev min datter født

Så er gik 22 timer fra den gik til hun var født.

Dea

Anmeld

19. marts 2011

Muffinmus

første gang troede jeg også deb var gået, for havde haft små slimoplevleser i et par dage, sådan som jeg troede det så ud.

Men det var den ikke fik jeg af  vide på FG da sønnike skulle ud.

Anden gang havde jeg samme oplevelse, så troede igen måske at proppen var gået, men nej, den gik inde på FG efter nogle timers veer, da jeg skulle tisse under veerne. Stor prop, på str med en 1-2 krone, 1 cm høj vel og heeelt gummi agtig, som en rigtig prop lavet af gummi, ikke bare slimet.

Så her er det altså sævrt at sige, men anden gang havde jeg i hvert fald haft veer 2-3 timer så vidt jeg husker.

Så pøj pøj med det, der kan en dag så har du født, eller en uge...

Anmeld

19. marts 2011

Muffinmus

første gang troede jeg også deb var gået, for havde haft små slimoplevleser i et par dage, sådan som jeg troede det så ud.

Men det var den ikke fik jeg af  vide på FG da sønnike skulle ud.

Anden gang havde jeg samme oplevelse, så troede igen måske at proppen var gået, men nej, den gik inde på FG efter nogle timers veer, da jeg skulle tisse under veerne. Stor prop, på str med en 1-2 krone, 1 cm høj vel og heeelt gummi agtig, som en rigtig prop lavet af gummi, ikke bare slimet.

Så her er det altså sævrt at sige, men anden gang havde jeg i hvert fald haft veer 2-3 timer så vidt jeg husker.

Så pøj pøj med det, der kan en dag så har du født, eller en uge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.