Hey girls, flash Jeres mavebilleder både nye og gamle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

Bb3031

WOW en vild mave! Hvor er den fin 

Hi hi, mange tak

Ja, den gik fra at være flot fin rund til at være rigtig fin spids.

- No wonder I had a baby boy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Silvermist

merichs skriver:

Første billede er jeg 14+6

Andet billede er på terminsdagen (fødte en uge efter)

Idag er min alfepige 5 mdr og 8 dage

Hvor er du smuk

Anmeld

18. marts 2011

Silvermist

Peiner skriver:

Billede 1: Halvvejs - 20 uge.

Billede 2: Alexanders fødselsdag - Terminsdag - Fulde 40 uger. (Vandet er gået for 4 timer siden. Billedet nåede vi lige at få taget, inden vi smuttede ud af døren og tog på hospitalet )

Ja wauw hvor en mave. Den er så flot

Anmeld

18. marts 2011

Silvermist

Skønt med mavebilleder  Det er så hyggeligt, og nu kan man slet ikke forstå at der har ligget et BARN inde i kroppen på en. Det er da virkeligt tosset hvis man tænker over det...

Her er jeg (+25 kg ). Uge 36+4 - 5 dage før Marie kom til hverden. Der var 1000 grader og jeg havde SÅ ondt i mine stakkelts hævede fødder...

Skønne skønne billeder  

Haha, ja jeg sidder også og storrer ned på min mave der lige pt er fuld af brød og ost Hmm. Tænk at den virkelig har været igennem 2 graviditeter. At jeg har haft mine 2 piger derinde for så kort, men alligevel også lang tid siden. Det er et mirakel for mig  Vi er sgu nogle seje kvindemennesker

Anmeld

19. marts 2011

Bb3031

Ja wauw hvor en mave. Den er så flot

Ih, tak tak

Det er første gang at jeg flasher min gravide mavse her på baby 

Jeg ærger mig lidt over, at jeg aldrig fik taget nogle billeder i helfigur lige som dem af dig, de er bare så fine  Så kunne man rigtig have set, hvordan maven sad på mig Når man så mig bagfra, kunne man slet ikke se, at jeg var gravid. Maven sad lige på Og jeg tog mellem 16-18 kg på

Det undre vist ikke de fleste, at min skønne mavse indeholdt en dejlig lille baby dreng

Anmeld

19. marts 2011

Silvermist

Peiner skriver:

Ih, tak tak

Det er første gang at jeg flasher min gravide mavse her på baby 

Jeg ærger mig lidt over, at jeg aldrig fik taget nogle billeder i helfigur lige som dem af dig, de er bare så fine  Så kunne man rigtig have set, hvordan maven sad på mig Når man så mig bagfra, kunne man slet ikke se, at jeg var gravid. Maven sad lige på Og jeg tog mellem 16-18 kg på

Det undre vist ikke de fleste, at min skønne mavse indeholdt en dejlig lille baby dreng

Åh altså, det er bare så flot når maven bare sidder foran  Du bærer (okar bar) din graviditet rigtig flot. Skønne drengemave

Jeg har heller ikke flashet mavebilleder herinde før (så vidt jeg husker). Dengang var jeg mere inde på et andet forum.

Anmeld

19. marts 2011

merichs

Silvermist skriver:

Hvor er du smuk

Ih tak  

Følte mig godt nok som en hvalros til sidst (tog 31 kg på )

Anmeld

19. marts 2011

Palaja

Silvermist skriver:

Skønne skønne billeder  

Haha, ja jeg sidder også og storrer ned på min mave der lige pt er fuld af brød og ost Hmm. Tænk at den virkelig har været igennem 2 graviditeter. At jeg har haft mine 2 piger derinde for så kort, men alligevel også lang tid siden. Det er et mirakel for mig  Vi er sgu nogle seje kvindemennesker

Ja det er vi sgu 

Anmeld

19. marts 2011

henh01

dette var et par uger inden jeg fødte..

Havde 3½ Liter fostervand, så kan godt forstå jeg følte mig udspilet. Og en dreng på 4200 g gemte sig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. marts 2011

TbCp

Her er min mave med smukke Liva

Uge 11

Uge 17

Uge 23

Uge 26

Uge 29

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.