orker ikke mere nu :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Anonym trådstarter

skriver ano da jeg virkelig føler mig som en dårlig gravid .

jeg er i 32 uge og orker virkelig ikke at være gravid mere .. er besværet a slem bækkenløsning og mange smerter og sygdom .
snærre af alt og alle i øjeblikket , elsker min baby og vil selvfølgelig ikke have den kommer ud nu da det for tidligt ! , men er virkelig så ked af det og træt går bar og tæller dage til at baby kommer ud  ..

er jeg den eneste som har det sådan eller som har haft det sådan føler mig helt ond  ?  må bar ud med det til nogen så tak fordi du læste med .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Anonym trådstarter

op.

Anmeld

18. marts 2011

anna-jonas

Det er vist en helt normal følelse, når man er ved at være højgravid. Især når graviditeten ikke har været problemfri.

Min yngste pige, havde jeg det også sådan med...................at jeg bare TRÆNGTE til at få min krop tilbage. Da hun så kom 5 uger for tidligt, fik jeg det ret dårligt over, at jeg havde haft tanker og drømme om at føde hende for tidligt, for selv at slippe for den lidelse det var, at have bækkenløsning.

Føl som du føler.................og lad være med at skamme dig over det.

Held og lykke med resten af graviditeten, som jeg håber varer mindst 5-6 uger endnu.

Anmeld

19. marts 2011

Anonym trådstarter

anna-jonas skriver:

Det er vist en helt normal følelse, når man er ved at være højgravid. Især når graviditeten ikke har været problemfri.

Min yngste pige, havde jeg det også sådan med...................at jeg bare TRÆNGTE til at få min krop tilbage. Da hun så kom 5 uger for tidligt, fik jeg det ret dårligt over, at jeg havde haft tanker og drømme om at føde hende for tidligt, for selv at slippe for den lidelse det var, at have bækkenløsning.

Føl som du føler.................og lad være med at skamme dig over det.

Held og lykke med resten af graviditeten, som jeg håber varer mindst 5-6 uger endnu.

det da altid noget at man ikke er alene om at have det sådan .
for har nemlig også tit tænkt om baby ikke kunne komme ud så jeg slap for så mange smerter og tak for svaret det hjalp meget ..

håber bare de næste 5-6 uger går hurtigt , så jeg kan få min lille baby ud og få min normale krop tilbage uden alle de problemer / smerter som jeg har nu .

Anmeld

19. marts 2011

anna-jonas

Anonym skriver:

det da altid noget at man ikke er alene om at have det sådan .
for har nemlig også tit tænkt om baby ikke kunne komme ud så jeg slap for så mange smerter og tak for svaret det hjalp meget ..

håber bare de næste 5-6 uger går hurtigt , så jeg kan få min lille baby ud og få min normale krop tilbage uden alle de problemer / smerter som jeg har nu .

Husk at få hvilet i løbet af dagen................bare lige ligge ned 1/2 time et par gange eller tre i løbet af en dag.................og spis sundt og godt, og sørg for at få mindst 8 timers søvn hver nat....................så bliver det lettere. hvis du bor i nærheden af Århus, så er der mulighed for at komme til bassintræning i varmt vand, på skejby sygehus 2 gange om ugen. Men undersøg det hos din jordemor, om der evt. er sådan et tilbud i din by.

Det hjælper helt enormt på smerterne, at lave øvelser i varmt vand.

Anmeld

19. marts 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

skriver ano da jeg virkelig føler mig som en dårlig gravid .

jeg er i 32 uge og orker virkelig ikke at være gravid mere .. er besværet a slem bækkenløsning og mange smerter og sygdom .
snærre af alt og alle i øjeblikket , elsker min baby og vil selvfølgelig ikke have den kommer ud nu da det for tidligt ! , men er virkelig så ked af det og træt går bar og tæller dage til at baby kommer ud  ..

er jeg den eneste som har det sådan eller som har haft det sådan føler mig helt ond  ?  må bar ud med det til nogen så tak fordi du læste med .

du er ikke den eneste

da jeg var gravid med mine tvillinger følte jeg var ved at dø. allerede fra uge 30 ville jeg bare gerne være normal igen.

håber du får det bedre

Anmeld

20. marts 2011

Anonym trådstarter

kiwilouise skriver:

du er ikke den eneste

da jeg var gravid med mine tvillinger følte jeg var ved at dø. allerede fra uge 30 ville jeg bare gerne være normal igen.

håber du får det bedre

glæder mig nemlig også til bare at blive normal igen og være mig selv og se min lille pige selvfølgelig  .

så må bar tælle dage til hun kommer ud .

og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.