Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
musse1 skriver: er en opskrift jeg selv har bikset lidt sammen, og prøvede og lavede i går, og her var de et kømpe hit hos børnene, så måske de også kan være det hos dig håber i hvertfald andre også kommer med nogle forslag
er en opskrift jeg selv har bikset lidt sammen, og prøvede og lavede i går, og her var de et kømpe hit hos børnene, så måske de også kan være det hos dig
håber i hvertfald andre også kommer med nogle forslag
De lyder i hvert fald lækre...
Ja kunne være fedt med flere forslag, så man kunne få endnu flere ideer
metski83 skriver: Slet ingen som vil hjælpe mig med min lækker sult ?
Slet ingen som vil hjælpe mig med min lækker sult ?
her er lige en jeg bruger meget herhjemme,
Græsk youghurt o,1 procent, Hindbær eller andet frossen frugt efter eget valg og nogle få dråber sødemiddel og så bare i en blender til det er mikset godt sammen og så lige en ½-1 time i fryseren
christinak skriver: her er lige en jeg bruger meget herhjemme, Græsk youghurt o,1 procent, Hindbær eller andet frossen frugt efter eget valg og nogle få dråber sødemiddel og så bare i en blender til det er mikset godt sammen og så lige en ½-1 time i fryseren
Den havde jeg helt glemt... Det lavede jeg tit en gang. Der er dælme også godt
metski83 skriver: Den havde jeg helt glemt... Det lavede jeg tit en gang. Der er dælme også godt
Jeg elsker det fordi det lige tar toppen af min trang til noget sødt
metski83 skriver: Jeg har en rigtig sød tand, og har rigtig ofte lyst til noget lækkert. Jeg syntes bare det er svært at finde noget lækkert som ikke er usundt. Er der nogle der har nogle ideer eller opskrifter på noget lækkert, som ikke er usundt og feder. Så ville jeg bliver rigtig glad
Jeg har en rigtig sød tand, og har rigtig ofte lyst til noget lækkert.
Jeg syntes bare det er svært at finde noget lækkert som ikke er usundt.
Er der nogle der har nogle ideer eller opskrifter på noget lækkert, som ikke er usundt og feder.
Så ville jeg bliver rigtig glad
Sund opskrift på frugtsalat i denne tråd...
https://www.baby.dk/debat/95020pi1/foer-rund-nu-sund/del-en-laekker-sund-ret----en-inspirations-slanke-traad--.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128