Jer med bordopvaskemaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.494 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

henh01

Hejsa

Vi overvejer at få os en bordopvaskemaskine til 6 kuv. da jeg simpelthen HADER at vaske op, men her er lige e t par spg.

Kan det betale sig?

hvordan sættes den til?

Skal man have vandlås osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

hannetheis

jeg vil sige, da vi havde bordopvasker brugte vi den hver dag. og syntes det var rart om aften ikke at skulle stå og vaske op i hånden.

den vi havde kunne sættes til på håndvasken, så den kan modtage og komme af med vand.

man behøver ikke at have vandlås.

Anmeld

18. marts 2011

Lullaby

henh01 skriver:

Hejsa

Vi overvejer at få os en bordopvaskemaskine til 6 kuv. da jeg simpelthen HADER at vaske op, men her er lige e t par spg.

Kan det betale sig?

hvordan sættes den til?

Skal man have vandlås osv?

Jeg ved ikke om det kan spare sig vand og elmæssigt med tidsmæssigt kan det helt klart. Og det vægter jeg MEGET højt hos os. Jeg synes simpelthen ikke at opvasken er så vigtig at den skal komme først. Den skal bare sættes til den kolde hane men en dims der medfølger og så er du køreklar. Det er også i vasken den sprøjter det beskidte vand ud, så pas på du ikke har noget deri der kan sørge for, at vandet ender andre steder  De fleste har et 30 mins program hvor der ikke er tørring, der vaskede jeg plastik for det betød ikke noget om det var vådt når det kom ud. Men ja, jeg elskede vores bordopvasker og den fungerede bare upåklageligt

Anmeld

18. marts 2011

henh01

hannetheis skriver:

jeg vil sige, da vi havde bordopvasker brugte vi den hver dag. og syntes det var rart om aften ikke at skulle stå og vaske op i hånden.

den vi havde kunne sættes til på håndvasken, så den kan modtage og komme af med vand.

man behøver ikke at have vandlås.

hvordan modtager og kommer den af med vandet?

Anmeld

18. marts 2011

henh01

Lullaby skriver:

Jeg ved ikke om det kan spare sig vand og elmæssigt med tidsmæssigt kan det helt klart. Og det vægter jeg MEGET højt hos os. Jeg synes simpelthen ikke at opvasken er så vigtig at den skal komme først. Den skal bare sættes til den kolde hane men en dims der medfølger og så er du køreklar. Det er også i vasken den sprøjter det beskidte vand ud, så pas på du ikke har noget deri der kan sørge for, at vandet ender andre steder  De fleste har et 30 mins program hvor der ikke er tørring, der vaskede jeg plastik for det betød ikke noget om det var vådt når det kom ud. Men ja, jeg elskede vores bordopvasker og den fungerede bare upåklageligt

perfekt. kan du huske hvad den kostede?

Anmeld

18. marts 2011

hannetheis

henh01 skriver:

vi havde købt en speciel lås som kunne sættes direkte på vandhanen hvor der også var afløb i. man kan så imens den kører ikke bruge vandhanen.

Anmeld

18. marts 2011

Lullaby

henh01 skriver:

Sådan en her: Den øverste dims skal til vandhanen, de 2 andre til opvaskemaskinen, en der hedder vand ind og en anden vand ud og den nederste del smider vandet i vasken.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. marts 2011

Lullaby

henh01 skriver:

perfekt. kan du huske hvad den kostede?

Vi købte den brugt for 1500

Anmeld

18. marts 2011

SD21

henh01 skriver:

Jeg ved ikke hvor du kommer fra, men vi har en helt ny stående, som kun har været pakket ud - den har aldrig været sat til, fordi vi ikke kunne have den på vores køkkenbord.

Anmeld

18. marts 2011

henh01

SD21 skriver:

Jeg ved ikke hvor du kommer fra, men vi har en helt ny stående, som kun har været pakket ud - den har aldrig været sat til, fordi vi ikke kunne have den på vores køkkenbord.

fra køge. hvor bor du? og hva skal den koste? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.