nik & Jay.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

SiLiMiMa

..... har for første gang præsteret at lave en sang, hvor jeg ikke føler trang til HURTIGT at finde en anden radiokanal, når den kommer

teksten er sådan lidt  i versene, men omkvædet og melodien er faktisk rigtig ok....

http://www.youtube.com/watch?v=e4hSDF0XnOk

desværre (eller heldigvis???? ) ingen video endnu

heise - god weekend!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Dinna88

Haha! Efter han havde sagt "*sær lyd* Skatter!" Opgav jeg 

Anmeld

18. marts 2011

lucas<3

det er en okay sang de har lavet.

Anmeld

18. marts 2011

morethanperfect

Heise skriver:

..... har for første gang præsteret at lave en sang, hvor jeg ikke føler trang til HURTIGT at finde en anden radiokanal, når den kommer

teksten er sådan lidt  i versene, men omkvædet og melodien er faktisk rigtig ok....

http://www.youtube.com/watch?v=e4hSDF0XnOk

desværre (eller heldigvis???? ) ingen video endnu

heise - god weekend!!

Jeg syns så tilgengæld den er virkelig dårlig .. i forhold til noget af det de har lavet førhen

Anmeld

18. marts 2011

Frøken J.

Den er ikke lige mig! Har elsket Nik & Jay, men jeg synes de har mistet deres magi, desværre

Anmeld

18. marts 2011

PsychedeliC

nononononon det er sååå sårlig synes jeg . Jeg er gammel Nik og Jay fan. Jeg var helt syg i dem og kom til koncerter hele tiden.. men nu hader jeg dem og synes det bliver værre og værre dersværre for det gamle var super godt

Anmeld

18. marts 2011

SiLiMiMa

ok, nu ved jeg så hvorfor jeg synes om den - fordi den åbenbart er meget forskellig fra det de førhen har lavet

kan nemlig ikke snuppe dem normalt.....

så HURRA FOR DET!

Anmeld

18. marts 2011

SiLiMiMa

Secrets skriver:

Den er ikke lige mig! Har elsket Nik & Jay, men jeg synes de har mistet deres magi, desværre

øhm hvilken "magi"

sorry

Anmeld

18. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg synes altid de har klaret det godt som de har gjort det. enten synes man godt om dem eller ej, tror altid det har været sådan. og specielt når det galdt drenge. for enten synes de at de var seje eller var de bare dumme(ellers var de jaloux? )

Jeg synes de har gjort meget bedre end det der. Men er nu hellere ikke alle deres sange jeg har synes for godt om, men synes nu de har gjort meget bedre. denne har jeg lyst til at falde i søvn til. er ked af at sige det.  håber da de kommer igennem det alligevel. 

Anmeld

18. marts 2011

Frøken J.

Heise skriver:

øhm hvilken "magi"

sorry

Det der gjorde dem fede før, i mine øjne Man ser ikke rigtig noget til dem mere, og de har vidst ikke den samme succes som de havde en gang. Var ved at dø af grin, da de optrådte til Zulu-awards. Da Nik trådte ud af en bil med en mærkelig bandana, rodet hår og rygsæk kunne jeg ikke se det var ham, og troede det var én eller anden sketch der skulle til at vises

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.