K&S skriver:
Hejsa 
Tusind tak for dit svar, jeg bliver jo faktisk helt i tvivl om jeg reelt må tage den samme uddannelse igen (i hvert fald med samme speciale) - jeg vil lige forsøge at finde ud af det i morgen
men hvem skal jeg ringe til? Niels Brock (skolen) eller 
Må jeg evt. se den ansøgning, du sender afsted, det er rart med lidt nytænkning en gang i mellem?
Er proffessions bacheloren ikke på SU? For det har vi ikke råd til lige nu
det lyder ellers spændende...! 

er du medlem af fagforening eller A-kasse?
For jeg skulle da mene at du har mulighed for at tage kurser via det, hvis det er.. Nu ved jeg ikke hvad du laver pt, og hvordan dine forhold er.
professionsbacheloren er på SU.
jeg nævner intet i min ansøgning omkring det med HR, som vi taler om... for jeg kan jo mange ting, meeeen der er et par ting jeg mangler - så jeg afvejer min ansøgning efter hvor jeg søger og sådan..
F.eks. var jeg til en jobsamtale, hvor jeg skulle lave forskellige ting - bl.a. personale med noget overenskomster. men der var samtidig tvivl om timetallet.. Der sagde jeg - som et forslag (de tolkede det vidst som forhandling) at jeg kunne godt tænke mig at videreuddanne mig indenfor personale, og der er et par ting på den front jeg kunne have brug for at få uddybet.. pga jeg ikke har været i en HR afdeling...
Anmeld