Hvis I har lyst til at se...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Pia.

Så har jeg fået årets første kuld og venter et kuld mere om små 12 dage...

Kan ikke finde ud af at linke direkte til min hjemmeside, så I bare kan klikke men hvis I kopiere linket og smider op - så kan I se den - for dem af jer der har lyst... (ved jo der er flere dyreglade mennesker end mig her inde)

Og send mig gerne en lille hilsen (når I har været på besøg i min verden)

Knus Pia

www.stald-lucille.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

grinny

Sødt sødt sødt 

Jeg er forelsket!

Hvis jeg en dag skal have kanin igen, så kontakter jeg dig fordi det er da bare FLOTTE!

Mistede desværre min kanin for 2 år siden, han døde en måned før han blev 12 år så er ikke klar til at få en ny endnu 

Anmeld

18. marts 2011

Pia.

grinny skriver:

Sødt sødt sødt 

Jeg er forelsket!

Hvis jeg en dag skal have kanin igen, så kontakter jeg dig fordi det er da bare FLOTTE!

Mistede desværre min kanin for 2 år siden, han døde en måned før han blev 12 år så er ikke klar til at få en ny endnu 

Du må endelig sige til... Når tiden er der igen ... Jeg vil løbende have unger og kuld i forskellige farver... (så bare hold øje med min hjemmeside, eller fang mig her inde, når du føler du er klar igen)

Kaniner er jo nogle helt fantastiske dejlige dyr og jeg forstår godt du har lidt et stort tab ved at miste en gammel kanin - det er jeg ked af, på dine vegne...

Tak for de søde ord...

Knus Pia.

Anmeld

18. marts 2011

grinny

Pia. skriver:

Du må endelig sige til... Når tiden er der igen ... Jeg vil løbende have unger og kuld i forskellige farver... (så bare hold øje med min hjemmeside, eller fang mig her inde, når du føler du er klar igen)

Kaniner er jo nogle helt fantastiske dejlige dyr og jeg forstår godt du har lidt et stort tab ved at miste en gammel kanin - det er jeg ked af, på dine vegne...

Tak for de søde ord...

Knus Pia.

Jeg skal nok holde øje med dig hehe

Ja, det var et lidt stort tab, nok mest fordi jeg på ingen måde havde regnet med at jeg skulle have ham i så lang tid, efter 7-8 år var han næsten blevet "udødelig" for mig, det var lige før jeg troede jeg skulle ha ham resten af mit liv.

Anmeld

18. marts 2011

Fru'Rugaard

Hej
Jeg har lige kigget din hjemmeside, hvor er dine kaniner bare søde Jeg ELSKER kaniner, har selv haft 2
Jeg vil rigtig gerne have en- engang medmindre jeg kan overtale manden, men tror jeg nu ikke Han siger vi først skal have igen, når maja er stor nok til at vide havd der, og selv kan vælge
Men vil da løbende holde øje med din hjemmeside

Rikke - Mor til Maja på snart 1 år :O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.