Hej alle sammen.
Jeg havde i går lavet et indlæg om at jeg havde MEGET ondt nederst i ryggen.
Her er der lige et link: https://www.baby.dk/debat/96860pi1/graviditet/av-av---nederst-i-ryggen-.aspx
Fik afvide af flere at hvis det ikke var væk i dag skulle jeg ringe til lægen..
Så da jeg i morges vågnede og havde MEGET ondt måtte jeg ringe til lægen.. Jeg fik en akut tid hos lægen. så jeg var ved lægen i dag, og kom ind ca kl 12.30. og snakkede med Ulrik, min læge, og han forsøgte så og rykke lidt i mig og se om han kunne gøre noget.. men Efter 3 forsøg gav han op, han kunne ikke gøre det det sad for godt fast.. og sagde at jeg skulle gå til en kiroprakter, og hører om det kunne gøre noget ved det.. han syntes det mærkede som et hold i lenden. AVAVAV.
Så jeg gik ned til kiroprakteren og kom ind med det samme.. Og der var en sød dame som tog i mod mig.. Hun mærkede på mig og fik mig til at lave nogle ting så hun kunne se hva hun havde med at gøre.. Det var/er så bækkenet i venstre side der sad/sidder fast PLUS tre vivler dernede omkring der også sad fast.. piv. Men hun fik rykket i mig, og fik meget af det på plads.. jeg fik afvide jeg ikke skulle gå tilbage til arbejde og at jeg skal holde mig i ro HELE weekeneden..
Og så skulle jeg komme igen på Tirsdag..

Anmeld