Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zette skriver: hvordan ser kagen ud i bunden? Er der noget dernede? Den ser lidt "bar" ud.... Glimmer kunne måske også peppe den op. (jeg elsker glimmer hihi)
hvordan ser kagen ud i bunden? Er der noget dernede?
Den ser lidt "bar" ud....
Glimmer kunne måske også peppe den op. (jeg elsker glimmer hihi)
Den er helt flad og bar!! Meget trist synes jeg..
Jeg elsker sq også glimer...hehe... Men den måtte IKKE være tøset!! Så glimmer går nok ik i mor's smag!!
Stine og Lisa.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kongmulle skriver: Først og fremmest, WAu en flot kage. Hvor er du dygtig!! Dernæst, en Vugge, en sut, en babysko, en bamse, en rangle?
Først og fremmest, WAu en flot kage. Hvor er du dygtig!!
Dernæst, en Vugge, en sut, en babysko, en bamse, en rangle?
Tak!!
Jah, man kunne selvfølgelig også lave et par convers!! Hmm... Det tager bare lidt tid, og trætheden er ved at nærme sig...hehe..
hvad med at trille nogle små kugler og ligge hele vejen rundt?
blåt glimmer ku ellers have været flot.
Tilmeldt skriver: Triller en kugle, laver den firkantet, med tommel og pegefinger, og så sætter jeg bogstaver og stjerner på bagefter!! Stine og Lisa.
Triller en kugle, laver den firkantet, med tommel og pegefinger, og så sætter jeg bogstaver og stjerner på bagefter!!
Super tak for hjælpen
Her er det jeg mener.. Det er Malous kage
jeg synes du skal lave en stor ''rose'' det er ikke en rose men noget lignende, kan ikke huske hvad det hedder
Zette skriver: Her er det jeg mener.. Det er Malous kage
Uh, en elefant var også en god idé!!
Ja, jeg nåede sq ik lige videre i eftermiddags, så nu må jeg på den igen!!
Maggieh skriver: jeg synes du skal lave en stor ''rose'' det er ikke en rose men noget lignende, kan ikke huske hvad det hedder
Griner.. En rose, som ik er en rose!?!?!
Kan du ik komme det lidt nærmere!? Jeg er nemlig ik kommet videre!!
Måske en barnevogn, en sut og et navn? eller et "banner" hvor der står et eller andet, eller nogle små ænder..
her er den jeg mener - det er twinboys's :b
https://www.baby.dk/debat/93203pi1/kageklubben/2-nye-kager---.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128