Glimmer fra specialkøbmanden - må det godt spises?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

h_bernie

Ja ved godt jeg er totalt spørge jørgen. Men spørger lige lidt igen. Jeg har købt noget glimmerstads i Specialkøbmanden og havde egentlig tænkt det skulle på nogle kyskager....men må man overhovedet spise det? Det ser ud til på pakken det kun er til dekoration - altså det er ikke giftigt så meget kan jeg da læse mig frem til. Men er der nogen der har brugt det på kager og spist det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

eirene

Det kan man godt. Bruger det tit..

Anmeld

18. marts 2011

Dot D

h_bernie skriver:

Ja ved godt jeg er totalt spørge jørgen. Men spørger lige lidt igen. Jeg har købt noget glimmerstads i Specialkøbmanden og havde egentlig tænkt det skulle på nogle kyskager....men må man overhovedet spise det? Det ser ud til på pakken det kun er til dekoration - altså det er ikke giftigt så meget kan jeg da læse mig frem til. Men er der nogen der har brugt det på kager og spist det?

Hvis det er købt til kager, så skal det kunne spises, jeg tænker mere fordi Specialkøbmanden også har ting til scrap OG det glimmer skal du så ikke lige spise. Jeg bruger jævnligt glimmer på mine kager og det kan sagtens spises

Anmeld

18. marts 2011

h_bernie

Dot D skriver:

Hvis det er købt til kager, så skal det kunne spises, jeg tænker mere fordi Specialkøbmanden også har ting til scrap OG det glimmer skal du så ikke lige spise. Jeg bruger jævnligt glimmer på mine kager og det kan sagtens spises

tak for det. Jeg tror det kan bruges på kager. Har kigget lidt på deres hjemmeside. Købte det nemlig i deres butik i Århus og tænkte ikke lige over om det kunne spises, tog det som en selvfølge.

Anmeld

18. marts 2011

Mary

Hvis du kommer det på kagerne, så håber jeg i hvert fald at det kan spises  

Anmeld

18. marts 2011

h_bernie

Mary skriver:

Hvis du kommer det på kagerne, så håber jeg i hvert fald at det kan spises  

ja du skal jo helst ikke forgiftes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.