blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

CHD

Havde en SA for 4 uger siden, og er desperat efter at blive gravid igen.

Jeg har endnu ikke fået min mens efter SA, men her til morgen blødte jeg nogle enkelte dråber og så stoppede det igen. Jeg har en stikkende fornemmelse i højre side, men ikke de samme mens fornemmelser som jeg plejer. Hvordan er jeres erfaringer med den første mens efter SA? Er den som den plejer, eller mere kraftig, eller blot anderledes?

Går rundt og krydser fingre, men ved også hvor meget tankerne kan påvirke kroppen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

FruHolm <3

CHD skriver:

Havde en SA for 4 uger siden, og er desperat efter at blive gravid igen.

Jeg har endnu ikke fået min mens efter SA, men her til morgen blødte jeg nogle enkelte dråber og så stoppede det igen. Jeg har en stikkende fornemmelse i højre side, men ikke de samme mens fornemmelser som jeg plejer. Hvordan er jeres erfaringer med den første mens efter SA? Er den som den plejer, eller mere kraftig, eller blot anderledes?

Går rundt og krydser fingre, men ved også hvor meget tankerne kan påvirke kroppen!!!!

Kan ikk huske hvordan mens var efter første SA men efter anden SA nåede jeg ikk at få mens før jeg var gravid igen det har resulteret i en dejlig dreng

for at du er lige så heldig

lige en  herfra

Anmeld

18. marts 2011

CHD

sarah Foged skriver:

Kan ikk huske hvordan mens var efter første SA men efter anden SA nåede jeg ikk at få mens før jeg var gravid igen det har resulteret i en dejlig dreng

for at du er lige så heldig

lige en  herfra

Tillykke med din søn

Håber jeg er ligeså heldig, men man tør næsten ikke tro på det

Anmeld

18. marts 2011

FruHolm <3

CHD skriver:

Tillykke med din søn

Håber jeg er ligeså heldig, men man tør næsten ikke tro på det

tak

turde jeg heller ikk var så bange de første 20 uger af graviditeten , derefter blev det nemmere at tro på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.