må jeg se hvad i har malet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

FruHolm <3

Baby-støv skriver:

Hehe... der er ikke lige noget jeg gør mig i for tiden... For tiden er der ikke... Lektier er der rimeligt a..

Træls hader selv når man har lektier

er glad for jeg har afsluttet skole , der går noget tid før jeg ville få lyst til at starte med det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

MaybeBaby

sarah Foged skriver:

her er lidt af det jeg har malet

den der står Oscar på blev jeg færdig med at male igår

Jeg har malet i alle stilarter siden jeg fandt ud af, at jeg slappede helt af med det at stå med en pensel. Baby får heller ikke et rum helt i lyserødt/blåt, da jeg så hellere vil skifte billederne ud og/eller male direkte på væggen

Oftest er det på bestilling eller til gaver, men har lige tre som jeg stadig har herhjemme. Kan bedst lide at male i kæmpe størrelse  Resten af mine billeder er i min mors blomsterbutik i Nordjylland

Det første er fra 2007

Det andet er fra 2009

Det tredie fra 2004

/Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. marts 2011

FruHolm <3

MaybeBaby skriver:

Jeg har malet i alle stilarter siden jeg fandt ud af, at jeg slappede helt af med det at stå med en pensel. Baby får heller ikke et rum helt i lyserødt/blåt, da jeg så hellere vil skifte billederne ud og/eller male direkte på væggen

Oftest er det på bestilling eller til gaver, men har lige tre som jeg stadig har herhjemme. Kan bedst lide at male i kæmpe størrelse  Resten af mine billeder er i min mors blomsterbutik i Nordjylland

Det første er fra 2007

Det andet er fra 2009

Det tredie fra 2004

/Mette

Utrolig flotte malerier, ville også gerne jeg kunne male sådan, mit problem er bare jeg aldrig synes det bliver pænt nok , så maler kun billeder der ligner noget

Anmeld

23. marts 2011

MaybeBaby

sarah Foged skriver:

Utrolig flotte malerier, ville også gerne jeg kunne male sådan, mit problem er bare jeg aldrig synes det bliver pænt nok , så maler kun billeder der ligner noget

Mange tak Og som med så mange ting, så er kunsten med malerier at stoppe i tide Men bare man hygger sig med det, så er det jo vigtigst. Jeg maler f.eks et nyt billede, hver gang jeg ombetrækker mine stole

/Mette

Anmeld

23. marts 2011

FruHolm <3

MaybeBaby skriver:

Mange tak Og som med så mange ting, så er kunsten med malerier at stoppe i tide Men bare man hygger sig med det, så er det jo vigtigst. Jeg maler f.eks et nyt billede, hver gang jeg ombetrækker mine stole

/Mette

Ja det er jo det ej hvor hyggeligt maler bare generelt så snart jeg har lærreder og Oscar sover

Anmeld

23. marts 2011

CamillaSoefelt

sarah Foged skriver:

her er lidt af det jeg har malet

den der står Oscar på blev jeg færdig med at male igår

Det med navn, laver du det på bestilling:-)?

Anmeld

23. marts 2011

FruHolm <3

CamillaSoefelt skriver:

Det med navn, laver du det på bestilling:-)?

Det kan nok godt arrangeres

Anmeld

24. marts 2011

CamillaSoefelt

sarah Foged skriver:

Det kan nok godt arrangeres

Hvad ville det koste? Min søn hedder Benjamin:-)

Anmeld

24. marts 2011

FruHolm <3

CamillaSoefelt skriver:

Hvad ville det koste? Min søn hedder Benjamin:-)

Skal lige finde et lærred der passer i størrelsen

Så Bare prisen for lærred og fragt

Anmeld

24. marts 2011

CamillaSoefelt

sarah Foged skriver:

Skal lige finde et lærred der passer i størrelsen

Så Bare prisen for lærred og fragt

Ej hvor skønt:-). Vil du ik ha noget for at male det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.