hej i dejlige kvinder håber der er nogen som kan hjælpe.
jeg sidder her og har længe rodet med mit budget, og tænkt sådan noget lort intet fungere og hvad nu hvis ikke og alt muligt.
Jeg sidder i en lejelighed med en husleje på 5255 kr en to værelses, dyr når det kun er mig der bor der, jeg har taget en test med at kunne få omkring 3000 i bolig støtte, men hvad nu hvis. det er jo ikke helt sikkert jeg kan få den så høj. men hvis jeg kan er problemet jo løst, men ved jeg kun når faren er til at snakke med og han gider at skrive under på han ikke skal have adresse her mere( da vi ikke er sammen og ikke ønsker at være en del af mig og den bette)
jeg står og skal flytte, men skal vente da der er lange ventelister. havde haft planer om at flytte hjem men som mine forældre er så lyder de ikke glade for det og de tror ikke jeg har styr på noget som helst. 

jeg har allerede et lån på 50000 kr for at kunne flytte sammen med faren(sådan noget lort) 
hvis jeg skulle stå i den situration at jeg ikke kan få min bolig støtte vil jeg have et underskud på 6000 de næste 4 måneder. tror du så jeg kan snakke med banken om at kunne låne de penge til jeg har fundet en ny lejelighed? lånet på 50000 er væk til febuar 2013 og vil kunne spare ved siden af. og de 6000 kan jeg betale tilbage til oktober (så er alt baby udstyr købt og sparet til et nyt indskud) 
håber der er nogen som kan sige jeg er heldig og de nok skal lade mig gøre det. har ikke lyst til at flytte hjem og få en masse dårligt afvide er lige blevet så glad(mine venner har aldrig set mig så lykkelig for noget før)!
Anmeld