Minikrea ballonbukser - step by step

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.355 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Maja_4000

Er der ikke en som er sød at lave en guide ? Meget gerne med billeder ! :b

Nu har jeg syet 4 par bukser , men fatter simpelthen ikke den forklaring der er med , så har bare gjort "noget" .. Men tror sgu ikke det er den rigtige metode  Er ikke så god til de der forklaringer :b

Så please , kreative mennesker derude , hjælp mig (og andre der heller ikke fatter det)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Er der ikke en som er sød at lave en guide ? Meget gerne med billeder ! :b

Nu har jeg syet 4 par bukser , men fatter simpelthen ikke den forklaring der er med , så har bare gjort "noget" .. Men tror sgu ikke det er den rigtige metode  Er ikke så god til de der forklaringer :b

Så please , kreative mennesker derude , hjælp mig (og andre der heller ikke fatter det)  

Jeg har forsøgt at forklare her, på side. 5. Skriv hvis jeg skal uddybe noget mere..

Anmeld

18. marts 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Jeg har forsøgt at forklare her, på side. 5. Skriv hvis jeg skal uddybe noget mere..

Hvor ? 

Anmeld

18. marts 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Hvor ? 

Flot, jeg glemte at indsætte link til den tråd . Her er den:

https://www.baby.dk/debat/66293pi5/kreativ/se-lige-hvad-jeg-har---.aspx#GoToMessage

Anmeld

18. marts 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Flot, jeg glemte at indsætte link til den tråd . Her er den:

https://www.baby.dk/debat/66293pi5/kreativ/se-lige-hvad-jeg-har---.aspx#GoToMessage

Men er det ikke forklaring på den der kant du har lavet forneden ? :b

Det er selve buksen jeg ikke fatter 

Anmeld

18. marts 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Men er det ikke forklaring på den der kant du har lavet forneden ? :b

Det er selve buksen jeg ikke fatter 

Hm, kan du uddybe hvad du mener? Altså hvordan du tegner mønstret, eller hvordan de skal syes eller?  Så skal jeg prøve at forklare. 

Anmeld

18. marts 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Hm, kan du uddybe hvad du mener? Altså hvordan du tegner mønstret, eller hvordan de skal syes eller?  Så skal jeg prøve at forklare. 

Kan godt finde ud af at tegne det og sådan :b 

Det er hvordan man syer det hele sammen .. Synes det er forklaret så underligt på det papir der følger med  Eller også er det bare mig som ikke forstår ordene :b

Anmeld

18. marts 2011

Mette.

Maja_4000 skriver:

Kan godt finde ud af at tegne det og sådan :b 

Det er hvordan man syer det hele sammen .. Synes det er forklaret så underligt på det papir der følger med  Eller også er det bare mig som ikke forstår ordene :b

Jamen altså, du skal altid sy på vrangsiden også gerne med en overlocker, eller også med almindelig sting også zig-zag efterfølgende.

Derefter skal du, når bukserne ligger ovenpå hinanden, starte med at sy det stykke sammen som går fra ribkanten og ned til midt mellem benene, både foran og bagpå. Derefter folder du bukserne ud, så de ligger på bordet med forsiden på. Herefter syr du hele vejen rundt i benene, der hvor der er sting på indersiden af benet. Når alt dette er syet vender du vrangen ind og påsyr rib og bundkanter. Giver det mening? Ellers skal jeg prøve at tegne det, også vedhæfte.

Anmeld

18. marts 2011

Maja_4000

Mette. skriver:

Jamen altså, du skal altid sy på vrangsiden også gerne med en overlocker, eller også med almindelig sting også zig-zag efterfølgende.

Derefter skal du, når bukserne ligger ovenpå hinanden, starte med at sy det stykke sammen som går fra ribkanten og ned til midt mellem benene, både foran og bagpå. Derefter folder du bukserne ud, så de ligger på bordet med forsiden på. Herefter syr du hele vejen rundt i benene, der hvor der er sting på indersiden af benet. Når alt dette er syet vender du vrangen ind og påsyr rib og bundkanter. Giver det mening? Ellers skal jeg prøve at tegne det, også vedhæfte.

Det lyder meget mere simpelt end det jeg gør .. Men ved ikke om jeg helt forstår 

Anmeld

19. marts 2011

VIPpigen

Tillader mig at linke til mine tøser som er de bedste overhovedet til at hjælpe. Jeg kunne ikke klare mig uden den side, og der er en der har lavet en KANON billedhjælp til HELE buksen. Håber det kan bruges

http://slyngebarn.amandur.dk/forum/showthread.php?t=80031

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.