ÆO overstået og modsat sidst gik det vildt godt- 7 STK FRYS!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

baby84

Hej Piger

Vil bare lige give en update efter en overvældende oplevelse idag.

Som jeg har fortalt før gik vores sidste æo ikke vildt godt. Delingen var skod og der var kun et godt, men lang fra perfekt æg til oplægning ud af mine 7 stk. Det blev åbenlyst ikke til nogen graviditet så jeg var så spændt denne gang.

Jeg havde helt modsat mine 7 sidst fået hele 17 æg ud, men var vildt bange for at de heller ikke rigtig gad blive befrugtet og dele sig.

MEN.. vi kom ind og fik at vide at alle 17 var fine og alle var befrugtet. Ud af dem var 8 rigtig gode, hvilket betød et op og hele 7 stk til fryseren. HVAD SKER DER!!! Jeg havde sat mig for at det nok var mine æg der var dårlige og havde tænkt at jeg aldrig ville få fryseæg.

Dette er bare et bevis på at alt kan ske og at man ikke konkludere noget ud fra en behandlingscyklus

Er så forhåbningsfuld - og positiv.

Kæpme læs af baby støv til alle...wuhuuu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

nielsen80

baby84 skriver:

Hej Piger

Som jeg har fortalt før gik vores sidste æo ikke vildt godt. Delingen var skod og der var kun et godt, men lang fra perfekt æg til oplægning ud af mine 7 stk. Det blev åbenlyst ikke til nogen graviditet så jeg var så spændt denne gang.

Jeg havde helt modsat mine 7 sidst fået hele 17 æg ud, men var vildt bange for at de heller ikke rigtig gad blive befrugtet og dele sig.

MEN.. vi kom ind og fik at vide at alle 17 var fine og alle var befrugtet. Ud af dem var 8 rigtig gode, hvilket betød et op og hele 7 stk til fryseren. HVAD SKER DER!!! Jeg havde sat mig for at det nok var mine æg der var dårlige og havde tænkt at jeg aldrig ville få fryseæg.

Dette er bare et bevis på at alt kan ske og at man ikke konkludere noget ud fra en behandlingscyklus

Hvor er det bare fantastisk!!!!!!!!!!!!!Det har I godt nok fortjent, årh jeg hepper virkelig på en 2011 bebs til jer!

Min ÆO lignede til forveksling din, bortset fra jeg havde lidt flere æg. Må jeg spørge om, det har været meget anderledes denne gang, jeg mener med doseringer af hormoner m.m?

Anmeld

18. marts 2011

baby84

nielsen80 skriver:

Hvor er det bare fantastisk!!!!!!!!!!!!!Det har I godt nok fortjent, årh jeg hepper virkelig på en 2011 bebs til jer!

Min ÆO lignede til forveksling din, bortset fra jeg havde lidt flere æg. Må jeg spørge om, det har været meget anderledes denne gang, jeg mener med doseringer af hormoner m.m?

tak.. det er fedt for så er der også håb for at din næste æu og æo bliver anderledes.

jeg fik gonal f begge gange.

sidst havde jeg

- 4 dage med 112,5,

- 4 dage med 150 

- 2 dage med 185

ialt 10 dage

denne gang fik jeg

- 4 dage med 112,5

- 7 dage med 150

ialt 11 dage

Jeg fik ikke højere dosis end 150 denne gang men tilgengæld en ex dag.

Dog havde jeg på scanningstidspunktet (der var det samme) flere denne gang end sidst på trods af at medicinen på dette stadie havde været det samme.

Lægen sagde, at jeg alt i alt havde fået lidt rigeligt medicin denne gang, men jeg er nu godt tilfreds

Jeg har hørt, at anden gang tit giver flere æg fordi kroppen stadig er påvirket af hormonerne fra første behandling. Ved ikke om det er en røver. Lægen gav ikke den forklaring, men mente bare at dette var en bedre cyklus.

Håber vi begge får en 2011 gaviditet

Anmeld

18. marts 2011

nielsen80

baby84 skriver:

tak.. det er fedt for så er der også håb for at din næste æu og æo bliver anderledes.

jeg fik gonal f begge gange.

sidst havde jeg

- 4 dage med 112,5,

- 4 dage med 150 

- 2 dage med 185

ialt 10 dage

denne gang fik jeg

- 4 dage med 112,5

- 7 dage med 150

ialt 11 dage

Jeg fik ikke højere dosis end 150 denne gang men tilgengæld en ex dag.

Dog havde jeg på scanningstidspunktet (der var det samme) flere denne gang end sidst på trods af at medicinen på dette stadie havde været det samme.

Lægen sagde, at jeg alt i alt havde fået lidt rigeligt medicin denne gang, men jeg er nu godt tilfreds

Jeg har hørt, at anden gang tit giver flere æg fordi kroppen stadig er påvirket af hormonerne fra første behandling. Ved ikke om det er en røver. Lægen gav ikke den forklaring, men mente bare at dette var en bedre cyklus.

Håber vi begge får en 2011 gaviditet

Jeg kan vist ikke nå det, men ville være glad bare man vidste man fik en graviditet(2012,2013....). Bare der var nogle der kunne sige med sikkerhed, det skal nok lykkes, så man kunne blive fri for den der meget triste tanke om, at det måske aldrig lykkes for os at få de ønskede børn/barn.

Men ved det ikke, har bare sådan en fornemmelse af, at det er jeres tur nu - er ikke synsk eller noget, men har en fornemmelse, glæder mig til opdateringen, hvor jeg finder ud af jeg har ret

Anmeld

18. marts 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Hej Piger

Hvor er det bare FANTASTISK!! Tillykke søde I har virkelig fortjent lidt medvind på jeres vej mod ønskebarnet

for en positiv test om 14 dage..

Anmeld

18. marts 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Hej Piger

weeee søde, hvor godt!!! TILLYKKE OG GOD RUGNING!!!

LENE

Anmeld

18. marts 2011

Putomanen

Hold da op, hvor vildt! Flot, at der er så mange gode æg, de tmå bare være fedt  Tillykke!

Anmeld

19. marts 2011

baby84

ønskebarn74 skriver:

weeee søde, hvor godt!!! TILLYKKE OG GOD RUGNING!!!

LENE

tusind tak. har simpelthen så god rugeenergi denne gang. håber det giver pote

Anmeld

19. marts 2011

baby84

Putomanen skriver:

Hold da op, hvor vildt! Flot, at der er så mange gode æg, de tmå bare være fedt  Tillykke!

det er så fedt og overraskende tusind tak

Anmeld

20. marts 2011

Bavianis

baby84 skriver:

Hej Piger

Vil også bare sige at det bare er så PISSE FEDT!!!! Jeg er så spændt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.