Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen af jer der ved hvor man kan købe sutter hvor man kan få noget forskelligt til at stå.
min søster skal føde inden længe og vi vil gerne give tre sutter hvor der står følgende:
Onkels pige
Mosters pige
Ronja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
www.navnesutten.dk
Dittemor26 skriver: www.navnesutten.dk
skal man ikke købe tre sutter med samme navn der?
eller Trendsales..
samantha1986 skriver: skal man ikke købe tre sutter med samme navn der?
uh jo det er vist rigtigt, og 9 sutter er nok lige i overkanten.. Det havde jeg lige overset, sorry
samantha1986 skriver: Nogen af jer der ved hvor man kan købe sutter hvor man kan få noget forskelligt til at stå. min søster skal føde inden længe og vi vil gerne give tre sutter hvor der står følgende: Onkels pige Mosters pige Ronja
Babysam
NinaSophia skriver: eller Trendsales..
tak for det. det tjekker jkeg lige ud
Dittemor26 skriver: uh jo det er vist rigtigt, og 9 sutter er nok lige i overkanten.. Det havde jeg lige overset, sorry
Det er i orden. men synes også det er mange. nok bliver vi glade for hende. men ikke sikkert forældrene synes hun skal have så mange sutter med os.
morethanperfect skriver: Babysam
Nå ja det havde jeg da egentlig godt set. men de har dem ikke på nettet desværre.
samantha1986 skriver: Nå ja det havde jeg da egentlig godt set. men de har dem ikke på nettet desværre.
Nææ , men i butikken .. Skal du købe dem på nettet da ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128