Hvis begge forældre dør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. oktober 2008

Heidi B

Ved godt det er et dystert emne, men min mand og jeg har siddet og snakket om det til aften.... Han mener det er gudforældrene der skal tage sig af dem... Men vi har tvillinger, og de har hver deres gudmor.... . Kan man lave en slags testamente????

Heidi  med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2008

Fam. Madsen

Heidi Bakke skriver:

Ved godt det er et dystert emne, men min mand og jeg har siddet og snakket om det til aften.... Han mener det er gudforældrene der skal tage sig af dem... Men vi har tvillinger, og de har hver deres gudmor.... . Kan man lave en slags testamente????

Heidi  med Jeppe og Mikkel 300806

hej

mig og manden har lavet et testamente hvor vi har skreven hvem der skal have vores søn hvis vi dør..
så ja det kan man godt

Anmeld

13. oktober 2008

Astrid P

Hverken gudforældre eller faddere har nogen form for juridisk forpligtelse. I skal skrive et børnetestamente... Søg på google, så kommer der en masse info!

Anmeld

13. oktober 2008

heaven

hey.

Ja, det kan du godt,- mener det hedder et børnetestamente, prøv evt at google det. Gudforældrenes "job" hvis begge forældre dør , er blot at de skal sørge for at barnet bliver opdraget i den kristne tro, mener jeg "der siges"...

Jannie

Anmeld

13. oktober 2008

Heidi B

Mange tak for svar!!!!
Får bestilt en formular....

Tak for hjælpen!!!

Anmeld

13. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Heidi Bakke skriver:

Mange tak for svar!!!!
Får bestilt en formular....

Tak for hjælpen!!!

Du behøver ikke bestille en formular, men bare skrive en seddel og opbevar den sikkert. Men hvis du vil gøre det helt offentligt kan du fx bestille det på www.familieadvokaten.dk . Der står hvordan og hvorledes. Men den koster 200 kr, og så kan du får den til notar for 300 kr. Det har vi gjort

Anmeld

13. oktober 2008

Miamaja

hvis vi dor, saa kommer guldklumpen til at bo hos mormor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.