Hvem skal ud af X-faktor i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2011

merle2010

anne-louise skal uuuuuuddddd.... jeg hepper på sarah og babou det er da de bedste....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

JCS

Ej, hvor er i bare stereotypiske og kedelige Jeg stemmer for mere mangfoldighed + flere skæve og kunsteriske træk i x-factor, især fordi programmet er så priviligeret at have to så fornuftige og kunstneriske sjæle som Pernille Rosendahl og Thomas Blachman med - jeg ser helst ikke, at det spildes på små smagsløse karaktere uden øje for kunst, sensitivitet og forgængelighed.

Jeg stemmer Cutfather ud

Anmeld

18. marts 2011

Zafir

Første valg på ud er Babou! Og derefter Patricia... for lige at være sure prutten, for en femmer hehe..

Anmeld

18. marts 2011

SiLiMiMa

JCS skriver:

Ej, hvor er i bare stereotypiske og kedelige Jeg stemmer for mere mangfoldighed + flere skæve og kunsteriske træk i x-factor, især fordi programmet er så priviligeret at have to så fornuftige og kunstneriske sjæle som Pernille Rosendahl og Thomas Blachman med - jeg ser helst ikke, at det spildes på små smagsløse karaktere uden øje for kunst, sensitivitet og forgængelighed.

Jeg stemmer Cutfather ud

YYYYESSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

18. marts 2011

Fam. Madsen

Heidi-ra skriver:

Patricia skal ud ... Har aldrig syntes hun ku synge .. Det lyder efter min mening ikke særlig godt.. Håber Sahra vinder hun er for sej .. og IKKE kedelig at se og hører på !

kunne ikke skrive det beder selv

Anmeld

18. marts 2011

SiLiMiMa

Zafir skriver:

Første valg på ud er Babou! Og derefter Patricia... for lige at være sure prutten, for en femmer hehe..

enig

hvem er så din favorit??

min er annelouise - gad SÅ godt høre hende synge et af Dido's numre - de ville passe perfekt til hendes stemme....hm...

Anmeld

18. marts 2011

Zafir

Heise skriver:

enig

hvem er så din favorit??

min er annelouise - gad SÅ godt høre hende synge et af Dido's numre - de ville passe perfekt til hendes stemme....hm...

Jeg kan ikke helt finde ud af om det er annelouise eller sarah, der så er min favorit. Sarah ligner bare mig selv på en PRIK, da jeg var teenager, så jeg har faktisk lidt svært ved at se på hende hehe... Fordi det føles... mmm. lidt som at sidde i en tidsmaskine og se på sig selv. mmm...
Men jeg kan godt lide hende.
Jeg kan rigtig godt lide når annelouise synger rock. Det var SUPER MEGA fedt (selvom dommerne sagde noget andet), da hun sang nephew...!!!!!

Anmeld

18. marts 2011

SiLiMiMa

Zafir skriver:

Jeg kan ikke helt finde ud af om det er annelouise eller sarah, der så er min favorit. Sarah ligner bare mig selv på en PRIK, da jeg var teenager, så jeg har faktisk lidt svært ved at se på hende hehe... Fordi det føles... mmm. lidt som at sidde i en tidsmaskine og se på sig selv. mmm...
Men jeg kan godt lide hende.
Jeg kan rigtig godt lide når annelouise synger rock. Det var SUPER MEGA fedt (selvom dommerne sagde noget andet), da hun sang nephew...!!!!!

ja det synes jeg nu også (mht annelouise). kan ikke forstå de ikke ku li det??

men sidst var hun ikke særlig god......

sarah synger ikke vildt godt, men hun har "et eller andet andet"

glæder mig i hvert fald til at se det... hvis min migræne så bare kunne forsvinde

Anmeld

18. marts 2011

Kief31

Sara skal ud, hun kan jo overhovedet ikke ramme tonerne..

Anmeld

18. marts 2011

MaliksMor

Sarah skal ud

- bryder mig sleeeet ikke om hendes stemme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.