Blogamok!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. marts 2011

Nenus

Eeeej, altså.

Nu fik jeg mig også lige oprettet en blog, her for 2 dage siden..

Og hvor er det da forfærdeligt!  Jeg har sådan lyst til at skrive mine tanker ned hele tiden nu..

Andre der også er med på blog-bølgen, som heller ikke kan få stop i det igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2011

Frøken J.

Nenus skriver:

Eeeej, altså.

Nu fik jeg mig også lige oprettet en blog, her for 2 dage siden..

Og hvor er det da forfærdeligt!  Jeg har sådan lyst til at skrive mine tanker ned hele tiden nu..

Andre der også er med på blog-bølgen, som heller ikke kan få stop i det igen?

Der kommer og går Jeg blogger på www.angelic.dk , og nogen gange har jeg en periode hvor jeg vil skrive KONSTANT, andre gange - som pt - er det mere tvunget. Men at blogge hver dag er en god måde at få en fast læserskare på

Anmeld

18. marts 2011

Nenus

Secrets skriver:

Der kommer og går Jeg blogger på www.angelic.dk , og nogen gange har jeg en periode hvor jeg vil skrive KONSTANT, andre gange - som pt - er det mere tvunget. Men at blogge hver dag er en god måde at få en fast læserskare på

Altså, jeg blogger ikke for andres skyld.. Faktisk mere for min egen  Synes det er sundt at få tankerne ned, og komme af med lidt af det der nu skulle side og irritere

Anmeld

18. marts 2011

Frøken J.

Nenus skriver:

Altså, jeg blogger ikke for andres skyld.. Faktisk mere for min egen  Synes det er sundt at få tankerne ned, og komme af med lidt af det der nu skulle side og irritere

Det gør jeg skam heller ikke, personligt synes jeg bare det er rigtig rart at få respons på det man skriver  

Anmeld

18. marts 2011

Nenus

Secrets skriver:

Det gør jeg skam heller ikke, personligt synes jeg bare det er rigtig rart at få respons på det man skriver  

Ja okay, det er rigtigt

Det er altid dejligt med feedback..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.